A
axxa
406
Poäng
125
Medlem i
25
Startade trådar
15 mar 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Aaxxa gillade [old rusty]s inlägg i tråden Nyinstallerad kamin och skorsten, takpannorna ser inte korrekta ut.Är det bara jag som reagerar på att det krävdes fyra (?) försök för att få i plåtskruven i bild 3? Och sen inte tätat ordentligt...
-
AKommer du åt denna avloppsstam nedströms från där rördelen troligen ligger? T ex via en rensbrunn? I så fall finns ju möjligheten att...
-
Aaxxa gillade coconuts inlägg i tråden Hur tämjer man en tomt som levt vilt i 10 år? 2700kvm Jurassic Park.En grävmaskin med duktig maskinist löser många problem.
-
AJag gissar att trädet ska bli ved. Då är det ju bara att börja kapa upp stammen i lagom bitar en bit ut/upp och kapa allt närmare roten...
-
ASätt små lampor i varje hål😉
-
AFukt borde inte vara ett problem för dig när du limmar med PU-lim. Bygger man med brädgårdsfuktigt virke kan det slå sig när det torkar...
-
Aaxxa svarade i tråden Vilket träslag till böjd regel i utedusch?.Bra tips om sluttande ovansida! Om det blir tryckimpregnerat - törs jag limma det direkt från brädgården? PU-lim har ju gärna en fuktig...
-
AJag funderar på att bygga en utedusch liknande den på bilden, men helt i trä. Jag tänker mig att tillverka ”reglarna” genom att limma...
Bilder
Visa mer
axxa har laddat upp 27 bilder.
Filmer
axxa har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Signatur
-