Swetrot
3 209
Poäng
3 158
Medlem i
61
Startade trådar
11 mar 2007
Senast aktiv
Trettionåntingårig sörmlänning som via Stockholm hamnade i Hälsingland
Intressen: Mina dagar fylls just nu av att få igång företaget ordentligt, och att umgås med vår lille parvel Simon. Ibland skruvar man på en skruv eller spikar på en spik. Ibland blir det tvärtom.
Intressen: Mina dagar fylls just nu av att få igång företaget ordentligt, och att umgås med vår lille parvel Simon. Ibland skruvar man på en skruv eller spikar på en spik. Ibland blir det tvärtom.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
Swetrot svarade i tråden Sälja bostad och flytta till hyresrätt - bli miljonär.Ja, banken vill ju att du klarar av att betala 8000 i månaden i ränta + drift & underhåll av huset samt skäligt leverne. Någon form av...
-
Swetrot svarade i tråden Sälja bostad och flytta till hyresrätt - bli miljonär.Jag bor i en del av landet (södra Hälsingland) där huspriserna är låga pga ganska risig arbetsmarknad. När man studerar inflyttningar...
-
Swetrot svarade i tråden Kronofogden - visning av bostad - får ej fotografera.Bakom nästan alla exekutiva auktioner finns det gott om tragik i form av konkurser, psykisk ohälsa, skilsmässor, dödsfall, missbruk...
-
Swetrot svarade i tråden Hur mycket nytillkomna begränsningar på garageplats i samfällighet måste man acceptera?.Det finns ju verkligen anledning att börja engagera sig i den här samfälligheten om man också debiterat avgifter så man nu sitter med en...
Bilder

Swetrot har laddat upp 4 bilder.
Allmän info
- Från
- Gävleborg
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1971-05-15 (Ålder: 52)
- Sysselsättning
- Egen företagare, dels som säkerhetskonsult, dels s
- Signatur