M
maglin
557
Poäng
146
Medlem i
12
Startade trådar
3 mar 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MTillbehör räknas inte in. De har en egen Pro Deal. https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/accessory/
-
Mmaglin svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Jag ville mest hänvisa till reglerna och att det inte är möjligt att ladda upp flera dokument. Jag har också slagit samman två fakturor...
-
MJag har aldrig blivit nekad när jag kommit med verktyg eller tillbehör på flera olika fakturor men det kanske är annorlunda när man gör...
-
MOm någon får olika fakturor till ProDeals Beställde från Amazon Bosch GSR 18V-65 + GST 18V-155 i december och trots att det fanns på...
-
MBytt inloppsventil på toaletten. Upptäckte på midsommarafton att den skvätte när vattnet fylldes, blev sämre efter försök att göra rent...
-
MEnligt tidigare inlägg här i tråden och under nuvarande Pro Deal period, ja.
-
MHelt rätt, jag slarvläste innan jag svarade ovan. 🫣😇
-
Mmaglin svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Man har väl alltid kunnat kombinera flera verktyg på samma kvitto. Vad som diskuterats är om man kan köpa verktyg på flera kvitton eller...
-
MAdaptrar ger effektförluster genom ökad resistans. Bland annat. Jag skulle nog undvika till högeffektverktyg.
-
MKlyvt lite mer än hälften av det vitmålade.
-
Mmaglin svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Så har jag förstått det också. Därför använder jag inte adaptrar mellan batteri och verktyg.
-
Mmaglin svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Vet inte om det är detta du efterfrågar eller något annat skydd.
-
MStrålande tackar! Det ska jag komma ihåg. Kan väl avslöja att bollar aldrig varit min paradgren. Det är nederländska makita som kör...
-
Mmaglin gillade hempularens inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag gillade filmsnutten där smutsen på garaguppfarten tvättades bort även där strålen inte träffade ytan. Lite "magiskt".
-
Mmaglin svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).https://www.makitaredemption.eu/se/sv XGT 40V med smart batteriteknik för proffs. Köp kampanjprodukter för minst 8999:- ex moms på ett...
-
Mkul med rapport:) vissa bollar med hål skall inte pumpas med nål, hålet saknar då öppning rakt inåt. det går inte få in nålen i bollen...
-
MVirkeskvalitet runt 2015.
-
Mmaglin svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.På bilden i videon liknan käften mer denna: Bosch Professional GPC18V-32P...
-
MLöste det. En 0.5 mm tjock stållinjal mellan batteri och maskin så att låsmekanismen trycktes ned efter lite pill. Sen gummiklubba.
-
MDet var tyvärr för sent att renovera (sedelärande för andra med HQ AM; byt låsbrickorna medan hjulen fortfarande är hela). Kunde inte...
-
Mmaglin svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Agree to disagree. Jag har högre tankar om mina medmänniskor. Och visst ibland gör man misstag att inte kolla upp vad man köper. Men att...
-
MGladeligen om den uppfyller mina krav på en telefon. På vilket sätt är 5G en nödvändighet i en telefon idag? Om det säljs telefoner idag...
-
Mmaglin svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Det var väl ingen hemlighet för konsumenter att 3G nätet skulle stängas ner? Mig veterligen var det kommunicerat till allmänheten. Om du...
-
MBlir det inte heller någon ny bil någonsin igen då?
-
Mmaglin svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Egenansvar? Jag vet att 5g nätet skall läggas ner. Skall jag låta bli att köpa mobil och satsa på satellittelefon istället. Eller vara...
-
Mmaglin gillade hempularens inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Sedan håller jag med om att 30 kbm är en löjligt låg "normalförbrukning". Det kanskle stämmer för en stuga med ett äldre pensionärspar...
-
Mmaglin svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Det är väl en personlig preferens men för mig ca 0.03 hus.
-
Mmaglin gillade 13th Marines inlägg i tråden Laddbox, rimligt att en elektriker mäter upp vilken fas som är vilken?.Rätta mig om jag tolkade dig fel. Men en laddbox kan inte berätta för bilen vilken fas den får belasta med hur mycket. Utan den...
-
Mhttps://www.dropbox.com/scl/fi/dkas8f9w0snxuxddyojz0/Repello_gnagarskr-mmaren.mp4?rlkey=8gva1q8kyszuysh9vasd98qmq&st=lwo58c6v&dl=0
-
MJag tror din klantiga röris har nog kapat spindlarna felaktigt tråkigt nog...
Bilder
Visa mer
maglin har laddat upp 27 bilder.
Allmän info
- Från
- skåne
- Kön
- Man