nino
46 588
Poäng
19 407
Medlem i
535
Startade trådar
21 feb 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Nygjuten altan. Ej nöjd
-
nino svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Verkar inte blivit någon stor skillnad på grejerna som säljs på auktion iaf 🙂 -
nino svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Ligger ungarna under där? 😄 -
nino svarade i tråden Home Assistant.Är väl mer ett program för att spara foton Har zippat ihop Google foto och Snapchat och tankar in dom. Är AI analys så inga rena... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Som jag har fattat det så ska det fungera precis som vanligt, bara att man inte har det senaste Sen kan man ju köpa en licens om man... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Launch fixade spridar kodningen galant Kodade, startade och åkte 3-4km, motorn knackade så jag trodde den skulle flyga ut, sen rätt va... -
nino svarade i tråden Home Assistant.Installerat Immich för bild/video lagring En usb ssd disk enbart för lagring, tänkte komplettera med en mekanisk disk och ev en till ssd... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Blev ett återköp av icarsoft cr pro plus som jag köpte i Mars, det lovades att man skulle kunna koda spridare vilket inte gick så Amazon... -
nino svarade i tråden Vad dricker du idag?.Började morgonen med att ta en hard seltzer, trodde det var smaksatt vatten men det var det inte... Men jag somnade om gött -
nino gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje... -
nino gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Fixar gärna med både tigsvetsning av bl a rostfritt och diverse träarbeten.. Här badbrygga till båten, med badstege. Trä av... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Kanske hade väldig tur eller så är det en bra konstruktion på motorn, är väl samma som Volvo D2 Annars brukar glödstiften sitta -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Ok dom har jag missat som tur är 😄 Har aldrig skruvat diesel tidigare, dom här satt i ett hål och runt spridaren satt en plastring som... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Nu lever Berlingon igen Det här var det som behövdes förutom en liten momentnyckel Kunde inte koda in spridaren, men man kunde köra... -
nino svarade i tråden Grill som är bra och inte rostar.Tenneker var köper du det? Är det lika tunna pinnar som originalet? -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Ska i med nya spridaren idag eller imorgon. Har inte tillgång till en sätes fräs men det var ju själva spridaren som dog, inte ett... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Nej en äldre bil, D alltså en tyskreg Vi brukar ha lite bil med bh som åker förbi på vintern, som ska norrut för testkörning
Bilder
Visa mer
nino har laddat upp 2 305 bilder.
Filmer
Visa mernino har laddat upp 26 filmer.
Allmän info
- Från
- Dalarna
- Kön
- Man