M
mate67
37
Poäng
36
Medlem i
1
Startade trådar
4 feb 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Mmate67 svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Ja en 0-25 å en 25-50 för den pengen är gott 🙂
-
MDet var ett spontant köp.Han som sålde till Bitterhetsakademin kom springande och anfådd och fortsatte springa efteråt 😉
-
MTrodde det var ett konkret tips och inte en fråga eftersom du föreslog alternativet i tipstråden. Absolut på komponentnivå, är väl mer...
-
Mmate67 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Kinesiska robotar är de nog allihopa idag, åtminstone på komponent nivå, sen, för de pengarna kan du köpa bränsle motsvarande 100 till...
-
Mmate67 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Kan inte en Mammotion Luba Mini 2 AWD 1000 för nån krona mer ändå vara ett bättre köp, hel GPS så slipper begränsningskabeln som 405an...
-
MTvå mikrometrar och ett skjutmått, allt i gott skick eller till och med oanvända. Därtill ett halvt kilo tenn/silverlod. Hundralappen...
-
MSmalna av. Kon är en kon.
-
MJag har bytt fjädrar några gånger och det gör mig lite nervös faktiskt.. Tänk på pengarna som sparas och investera i bra fjäderspännare.
-
MJaha? Hur är det relevant? Jag bor på landet, mitt i "spenaten". Cyklar gör jag bara inomhus utan att komma nånvart.
-
Mmate67 förvånades av Purres inlägg i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Nollvisionen gäller bara bilförare dock. Det visar trafikverket gång på gång med tanke på sina prioriteringar...
-
MTycker det är dags att stat och kommuner tillsammans pratar ihop sig om vad som ska göras och vem som ska betala. Väg utan plats för...
-
MFråga de som bor där avstånden är oändliga om de tycker 80 är bättre än 100. Om du missade det så ställde sig hela Norrland upp och sa...
-
Mmate67 svarade i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Jag var med när vi sänkte reningsverkens avloppsvatten med ngr grader för att plocka ut energi, plockade rätt på överflödsträck i södra...
-
Mhttps://www.byggahus.se/forum/threads/anvandarvillkor-med-diskussionsregler.220278/
-
Mmate67 gillade Unikt namns inlägg i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Skolsystemet. Och den kapitalistiska dräneringen av skolsystemet kommer att stjälpa välståndet över tid.
-
MJa. Det är Makita. Nej, den är säkert lika bra.
-
MJag eldade upp två på första huset, den tredje blev blå och den har hållt till tredje huset.
-
Mmate67 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.de går inte att slita ut, de gröna heller, har kvar min fr 90-tal som fungerar utmärkt fortfarande, bara att löda dit nya celler
-
MDet är väl en personlig preferens men för mig ca 0.03 hus.
-
Mmate67 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Är det ngt fel på Makitasatsen för 211 inkl frakt från samma lev.?
-
Mmate67 gillade Unikt namns inlägg i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Om insekter svärmar runt ljus borde det räcka med att du går ut på kvällen, tänder en ledlampa och väntar en liten stund för att...
-
Mmate67 svarade i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Ja, man får väl hoppas att det sitter en liten vetenskaplig delegation på VV som inte gör ngt annat än utreder vägbelysningars fara...
-
Mmate67 svarade i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Då avslutar jag mina insektsteorier och hänvisar till en annan publikation, med mer vetenskaplig bakgrund än vad tidigare publikation...
-
MNu är säsongen för loppisar igång och med den möjligheten till verktygsfynd. Fanns mängder med verktyg till låga priser men jag har det...
-
MKöpte min första blåa precis innan tillträde till första huset. Den finns kvar ännu som en reserv till reserven tre hus senare.
-
Mmate67 svarade i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Var på ett möte för en herrans massa år sedan där den lokala fjärrvärmeleverantören informerade att de nu släppt nätet fritt, fri...
-
Mmate67 svarade i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Jag pratar inte om kapitalisterna utan folket. Titta på en torpare/självförsörjare för 100 år sedan. Vad gjorde de för påverkan i...
-
Mmate67 svarade i tråden Trafikverket ska släcka ner vägbelysningen i 100-tals byar.Klart när vi har scabblat med de elpriser vi har idag + avkastning bolagen behöver redovisa för styrelsen, gissar nu. Men vi kan om vi...
-
MDe brukar övergå till blå efter ungefär ett 1/4-1/2 hus för vissa, andra betydligt tidigare. Min första gröna envisades enormt med att...
-
Mmate67 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Hur många hus ska du bygga för att den behöver vara blå?
Allmän info
- Kön
- Man