Marlen Eskilsson
29 999
Poäng
8 668
Medlem i
652
Startade trådar
6 jun 2001
Senast aktiv
Är ekonom egentligen. Har flyttat från Stockholm till Skåne, är smålänning från början.
Intressen: Hus, trädgård, inredning, matlagning, film, min familj, katterna inte att förglömma.
Intressen: Hus, trädgård, inredning, matlagning, film, min familj, katterna inte att förglömma.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
Marlen Eskilsson gillade Hoajajajbuffs inlägg i tråden Mitt trädgårdsprojekt: Från byggkaos till kattlåda de luxe.Köpte hus för första gången för drygt fem år sedan. På det hela taget en bra upplevelse, även om det kom med vissa oönskade inslag längs... -
Marlen Eskilsson svarade i tråden De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare.Det finns numera dynor som tål regn. De som inte tål regn tar man in innan man lämnar huset. -
Marlen Eskilsson gillade itscires inlägg i tråden De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare.Riktigt fint! Avis! -
Marlen Eskilsson älskade Hoajajajbuffs inlägg i tråden Mitt trädgårdsprojekt: Från byggkaos till kattlåda de luxe.Några år senare passade jag på att göra samma sak längs vägen upp till huset. Jag måste säga att det här är ett prisvärt sätt att bygga... -
Marlen Eskilsson älskade Hoajajajbuffs inlägg i tråden Mitt trädgårdsprojekt: Från byggkaos till kattlåda de luxe.Passade på att göra samma sak på andra sidan vägen. -
Marlen Eskilsson gillade Johan Sahlins inlägg i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.Smälter fint in med det fina huset. Ni kommer få mycket användning av altanen nu. Bra jobbat! -
Marlen Eskilsson gillade klaskarlssons inlägg i tråden Går det att bygga en enkel stuga för 500 tusen?.Det går absolut. Nu är det nästan 20 år sen, så priserna stiger, men min stuga byggde jag för under 300k inklusive tomt Då en Onsala... -
Marlen Eskilsson gillade Janus82s inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Sedan 10 år har vi haft sopsortering genom färgkodade sop-påsar. Allting åker i samma kärl och sopstationen sorterar sedan allt efter... -
Marlen Eskilsson svarade i tråden Överdrag ovanmarkpool - katt.Jag har tänkt samma tanke när vi har bubbelplasten på på vår pool, men katterna är väldigt försiktiga. De känner med tassen och hoppar... -
Marlen Eskilsson svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag har bett Per att göra det. -
Marlen Eskilsson svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Ja, det är en googleannons. -
Marlen Eskilsson gillade Greger_08s inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Kör väl med google ads eller liknade då får man sån skit per automatik får vara glad att reklamen är "safe for work" iallafall.
Bilder
Visa mer
Marlen Eskilsson har laddat upp 1 795 bilder.
Filmer
Visa merMarlen Eskilsson har laddat upp 45 filmer.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Kvinna
- Sysselsättning
- Driver Byggahus.se.