D
Dublin
7 071
Poäng
3 040
Medlem i
161
Startade trådar
19 dec 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
DDublin svarade i tråden Köpråd: en första liten och smidig fräs.Genmitsu fräsen är på kampanj på Amazon just nu, 688kr. De har minskat på innehållet i paketen men jag klickade hem en som jag tänkte ha...
-
DDär antar jag fibern går in. Precis där fiberdosan sitter. Tapetserat, fiberdosan fick sitta kvar utan att röras. Fick bli en begagnad...
-
DDet här är ett jobb dom klämt in efter midsommarbordet....
-
DSlängde ihop en grusharpa, och fixar päronens grusplan.
-
DVi började operation nytt kök igår. Ny öppning mellan kök och vardagsrum. Gamla öppningen stängdes igen. Idag blev det gipsning och...
-
DDublin gillade Spannens inlägg i tråden Bästa toaletten för fritidshuset? Här är alternativen om du saknar avlopp.Har erfarenhet från Separett, Mulltoa och förbränningstoa (inte direkt men som granne). Förbränning skulle jag aldrig rekommendera. Vid...
-
DDublin gillade hundbitens inlägg i tråden Bästa toaletten för fritidshuset? Här är alternativen om du saknar avlopp.En sak att tänka på om man väljer förbränningstoalett är att insugsluften ska gå direkt in till toan inte via en ventil till toa...
-
DDublin gillade maria01s inlägg i tråden Bästa toaletten för fritidshuset? Här är alternativen om du saknar avlopp.du glömde vanligt utedass med tunna eller det bästa håll i marken
-
DVarför i allsindar väljs att stryka över ett drivmedel? Vore det inte rimligare att skriva vad som faktiskt ska tankas? Diesel är...
-
DHej! Nu är jag (äntligen 😀) klar med årets ved! Det blev till 95% vindfällen från tidigare storm(ar), mestadels gran. Får hoppas på en...
-
DSkulle byta lampor i strålkastarna på särbons bil inför besiktningen idag, den har ej godkända LED. Men jag gick bet på det, LED lampan...
-
D18år! Här åker vår fina ”Grodan” mot nya äventyr efter 18 år i Västerviken. Siljan och Orsasjön blir den nya hemvisten! Perfekta vatten...
-
DDet kallas artesisk brunn och gör det till ett väldigt bra borrhål för en värmepump.
-
DHelgens aktivitet skulle vara lacka huven. Troligtvis den mest stenskottade huv jag har stött på. Visade sig att jag hade ingen...
-
DLyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
-
DHar en lådcykel av äldre modell utan el! Däcken har länge varit jäkligt risiga så idag fick jag tummen ur och bytte dessa Nästa...
-
DDublin svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Rören är en sak men hur är det med de gummiflänsar/packningar som sitter i skarvarna? Håller de också lika bra?
-
DAlla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna...
-
DBytt alla stavarna på trappstegen till husvagnen. Får räcka för idag, det är trots allt midsommardagen.
-
DSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
DDe flesta av oss får väl säga YEEEEEEESSSS! Om midsommaraftonens väder, varmt långt in nu på kvällen. Efter sill och grillad oxfile tog...
-
DDublin skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
DDublin skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
DDublin svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Nu var du ju för snabb, så här kan man göra med stubben om man är lite flink med motorsågen...
-
DLind eller Ask är fantastiska träd. Eller varför inte en kastanj?
-
DNäring till gräset för att bli av med lite mossa tänkte jag. Kul att se att näringen är effektiv! Vad gäller påförseln av den ser jag...
-
DDublin gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Fixar gärna med både tigsvetsning av bl a rostfritt och diverse träarbeten.. Här badbrygga till båten, med badstege. Trä av...
-
DDublin gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
DDublin svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag har sett kastanj planteras i Stockholm nyligen, det kanske går att få tag i någon parkförvaltning och fråga var de köper sina träd?
-
DDublin svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag röstar för kastanj, de blommar ju också fint.
Bilder
Visa mer
Dublin har laddat upp 264 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man