T
Tabors39
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Den stora öltråden!
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.På Basqueland Izakaia i San Sebastian. Helt ny tydligen. Väldigt fin.
-
Tljuvligt god.
-
TAfter Kross-bärs. Planerat ut 7Ton 0-16 kross samt Grävt & kört bort 3 släpor Lermassor. Skönt att nu koppla av med en trevlig...
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Kör lager utan parasoll.
-
TEn vanlig, ljus veteöl på baksidan när man sitter i skuggan från två parasoll. Fantastiskt gott!
-
TSvaret dröjde för länge, jag blev för otålig. 😁 Nu kylskåpskall. Den ska nog inte vara alltför ljummen, bra såhär också. OK Takko...
-
TSlapparöl efter målning och mat.
-
TSå var det dags, en semesteröl på pergolan och nu semester i 5 veckor, lyxigt. Blir bara denna ikväll för det vankas ost o rödtjut sen.
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.På resande fot. Hyfsat varmt så viktigt med hydrering 🍻
-
TStäd öl från Fermenterarnas.. Och en bra sådan.
-
TAfter bike öl. 🍻☀️ Bra kortburk från Omnipollo.
-
TI kvällssolen så avnjöts denna. Riktigt bra, fin beska och fruktig. Välgjord.
-
TEn fruktig och fräsch Ipa från Buxton. Låg beska men fin i sommarvärmen.
-
TEn kall efter solig promenad.
-
TAlkoholfri dag igår. Nu en grillöl från standardsortimentet som är denna eller full ship of IPA.
-
TInstämmer 👌🍻 Drack även en helt ok West Coast från Stigbergets. Båda på midsommarafton. ☀️
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Om wowsers är ett betyg på svenska så får den här det. Vill nog säga bäst i år. Så många smaker. Mmm.
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Ytterligare en mycket bra.
-
TKände ingen köttlukt igår. 😉🍻 Håller med om mycket god.
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Rekommenderar den här. Mycket fin. Så klart bara inbillning men tycker den har en svag köttlukt 😲😎
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Lite tunn i smaken. Men lättdrucken.
-
TVad gör det att Sverige ligger under med 3 mål mot Nederländerna när ölen smakar så här bra.
-
TTrevlig en varm dag som denna.
-
TGlad midsommar
-
TFörsta Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte...
-
TGlad Midsommar alla Bärsdiggare😀🍻
-
TDetsamma! ☀️🍓
Bilder
Visa mer
Tabors39 har laddat upp 595 bilder.
Filmer
Tabors39 har laddat upp 1 film.