dof
Aktivitet
-
dof svarade i tråden Hur vet jag vilken tråd som är till vilken.Vad är problemet då? På bilderna ser det ut som 3 olika färger? Skarva ihop dom igen bara. Eller missar jag något i frågeställningen?
-
dof svarade i tråden Allt om bilen.Är som sagt en vibrationsdämpare till krängningshämmaren. Finns för olika avstämningsfrekvenser.
-
dof svarade i tråden Hade ni renoverat dessa källarfönster eller bytt mot PVC.Jupp bytte själv. Inte svårt alls skulle jag vilja säga. Skummade fast mina så det gick fort och smidigt.
-
dof svarade i tråden Hade ni renoverat dessa källarfönster eller bytt mot PVC.2013 renoverade jag ett fönster från grunden. 2014 bytte jag ut alla fönster till pvc och har aldrig ångrat det.
-
dof svarade i tråden Utvändig gänga på stålrör.Aha då förstår jag vad du ska göra. Då är nog inte klämmring en bra ide 😁 Enklaste är nog att hyra alt låna ett gängsnitt och handtag...
-
dof svarade i tråden Utvändig gänga på stålrör.Kolla denna tråden bland annat. https://www.byggahus.se/forum/threads/klaemringskopplingar-foer-gamla-stalroer.182034/
-
dof svarade i tråden Utvändig gänga på stålrör.Vad är det för rör och vad ska du göra sedan? Finns speciella klämmringar för stålrör så du slipper gänga. Vattette har röda sedan finns...
-
dof svarade i tråden Allt om bilen.Vad säger ni om det här då...
-
dof svarade i tråden Allt om bilen.Köpte nyss dessa...
-
dof svarade i tråden T-shirt med bra kvalitét.Kolla med Marlene eller någon här på byggahus vart dom köpt sina någonstans. Dom tycker jag håller bra kvalite och är sköna.
-
dof svarade i tråden Hur justerar man en ulma tca2.Vad vill du justera? Det absolut enklaste med din anläggning borde väl vara att komplettera med deras lambdastyrning? Då optimerar den...
-
dof svarade i tråden Allt om bilen.Har den en extra pump för cirkulation till värmepaketet? Flertalet bmw jag haft har det och just detta problem blir det då den slutar...
-
dof svarade i tråden Quiz: Verktygets smeknamn?.Jag fick -2/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
-
dof svarade i tråden Bästa slam/falu (svart) färg?.Nja den ser svart ut för det mesta, men i vissa ljusförhållanden ser den mörkbrun ut. Kolla om någon affär i närheten har eller kan göra...
-
dof svarade i tråden Bästa slam/falu (svart) färg?.Har också faluvapen svart , 10årsjubileum i maj nu och inget behov av målning än. Tänk dock på att den är inte riktigt svart, rätt...
-
dof svarade i tråden Hur koppla förrådsberedare jag inte vill använda?.Går det inte att plocka ur den då? En del beredare brukar gå att demontera ur tanken.
-
dof svarade i tråden Åsikter om inkoppling av acktank.Vad har du för panna jonaserik?
-
dof svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Blev en klyv. Så less att klyva med yxa nu.....
-
dof svarade i tråden Erfarenheter Passat GTE.Passat 1.4 och passat gte.....
-
dof svarade i tråden Allt om bilen.Nja det är nog inte riktigt sant. Morsans 520 E60 är ett sådant exempel på riktig "tombössa" Manuell klima och standardstolar i tyg...
-
dof svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jo det vet jag. Nu var det ju inte det jag undrade 🤔. Tycker det var rätt intressanta synpunkter i videon med tunn färg , otätade...
-
dof svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Finns det någon substans i detta? När lanserades y-modellen? Ser konstruktionen lika ut på resten av modellerna också?
-
dof svarade i tråden Stor vedpanna.Det är rätt precis 12år sedan det skrevs i denna tråden så tvivlar på att den finns kvar......
-
dof svarade i tråden Prylarnas pris: Pryl-HLR.35år gammal panna som handtaget hade släppt på. Blev 2 försiktiga sömmar med invertersvetsen. Nu bör den hålla några år till.
-
dof svarade i tråden Humorhörnan ....Ja alltså utanför Sverige......... 😂
-
dof svarade i tråden Föräldraledig - betald/obetald och risk att bli nekad.Dom ska ju ha väldigt bra skäl för att kunna neka dig obetald föräldraledighet. Är det många perioder du tänkt vara ledig? 3ggr per år...
-
dof svarade i tråden Föräldraledig - betald/obetald och risk att bli nekad.På vilka grunder nekar de dig? Du vet väl om att du har rätt att gå ner i arbetstid också tills barnet fyller 8år? Står en del bland...
Bilder
Visa mer

dof har laddat upp 151 bilder.
Filmer
dof har laddat upp 5 filmer.
Allmän info
- Från
- västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Driftoperatör