Saxpy
2 055
Poäng
984
Medlem i
280
Startade trådar
21 sep 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Saxpy gillade Finsnicks inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Ju mer jag kollar på bilden desto mer gillar jag färgskillnaderna! -
Saxpy svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Mmm, underskattade hur stor skillnaden skulle bli efter oljan. -
Saxpy gillade Gusten2915s inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Gjorde om ute köket nu innan snön kom nya betongbänkar o passande luckor kakel blir till våren med belysning över -
Saxpy gillade doctorroberts inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.I fredags blev jag äntligen klar med den här spjälsängen, kraftigt inspirerad på gränsen till kopierad från GR Woodworking på Youtube... -
Saxpy svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.En byrå, modell större i ek och lite inslag av valnöt. Senaste försöket att få ordning på alla mössor och vantar i entrén är tanken...
Bilder
Visa mer
Saxpy har laddat upp 106 bilder.
Allmän info
- Från
- VALLENTUNA