S
star_daddy
294
Poäng
243
Medlem i
20
Startade trådar
29 okt 2004
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Sstar_daddy svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Förbjudet i många kommuner, men inte åtalbart...
-
Sstar_daddy svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Jag vet en som tvättar sin bil varje dag på villauppfarten. Inte för att hålla bilen ren, utan för att få slänga käft med...
-
Sstar_daddy svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.I Tokyo med snart 40 miljoner invånare har man infört "spoltoaletter" överallt därför att man inte kan ta hand om 40 miljoner gånger fem...
-
Sstar_daddy svarade i tråden Verktygsvagn diy.Situationen med tre kompletta verktygsuppsättningar blir snart ohållbar: jag hade till sist tvåhundra skruvmejslar och trettiofem...
-
Sstar_daddy svarade i tråden Verktygsvagn diy.Om du måste ha verktyg i bilen också är det svårt att råda. Mitt tips är: skaffa ett antal olika verktygslådor (olika för att du ska...
-
Sstar_daddy svarade i tråden Verktygsvagn diy.Bli inte som jag... jag samlade verktyg i 45 år innan jag började ifrågasätta vad jag skulle ha alltsammans till. Nu har två knökafulla...
-
Sstar_daddy svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Då kan man förbjuda störtregn också, för det tvättar bilen ganska effektivt även när man kör... Men skiten hamnar då i dikena, inte i...
Bilder
star_daddy har laddat upp 5 bilder.