L
LaT
Bor lantligt utanför Gnesta i nybyggd villa från Villa Varm(2006).
Fritiden ägnas åt hundar & renov. av torp & "lagård" på tomten.
Fritiden ägnas åt hundar & renov. av torp & "lagård" på tomten.
Se mer
Aktivitet
-
LGör inte för mycket första året. Det där trädet ni inte gillar kanske ger underbar skugga på sommaren och den där busken kanske är...
-
LI jakten på spröjsade fönster kom jag sist....
-
LLaT svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Jag tror att den verkliga tryggheten överstiger trodd/upplevd trygghet med en faktor 100
-
LLaT svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Nja, där jag höll till så uppehöll sig han polismördaren i Nyköping efter mordet & senare sov Johan Ursut i grustaget under nån av sina...
-
LLaT svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Och var har du varit? Inte hört/läst allt vi valfläsk som Tidelaget gått ut med sista tiden? Nej, här handlar det om det hemliga avtal...
-
LLaT svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Gick de till val på att blåsa medborgarna/skattebetalarna? Och så många gick på det... Säger en hel del om de som röstade på brunsåsen!
-
LLaT svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Visst känns det seriöst när brunsåsen tecknar ett hemligt avtal om bygge av kärnkraft. Vi väljare/medborgare får ingen information om...
-
LJag har inte läst hela tråden, men. För hra utbud av antenner & tillbehör, se lohelectronics.se Om du vill ha Starlink Mini...
-
LLaT svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Nu ska jag inte vara sån, men jag tar allt som kommer via X med ett ton salt.
-
LLaT svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Tänk dig ångesten när de saknade barnen & började leta... Räckte ju med att ungarna var utom syn/hörhåll i 30s/nån minut i den åldern.
-
LDet är alltså lite som CE märkning, där tillverkaren själv sätter stämpeln och säger att alla villkor är uppfyllda. Sådana här naiva...
-
LLaT svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Om du har tilläget Ublock-origin för att stoppa reklam så lägger du in följande under egna filter listor www.aftonbladet.se##div[aria...
-
LVa då inte bevisa? Det saknades skruvförband mellan 2 sektioner! Någon har inte läst monteringsanvisning! Den här bilden skulle suttit i...
-
LViaplay total går ju på 699 Allente premium 899
-
LLaT svarade i tråden GAAAAHHHH!!!....
-
LLaT svarade i tråden Hur gör man om bergvärmehålet läcker vatten ?.Beroende på hur marken ser ut så kan du ju göra en liten dekorativ "bäck" och kanske damm & "vattenfall"?
-
LGAAAAHHHH!!! för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla...
-
LLaT gillade fusions inlägg i tråden Vad lyssnar du på just nu?? Bara ljud/video-länkar, inga ord. Använd PM om ni har frågor..Dagens skratt 😉
-
LLaT svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Du vet att Etan inte är öronmärkt/naturligt destinerat till att göra plastkorkar? Det går säkert att göra andra mer nyttiga saker än...
-
LLaT svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Samma här. Jo, jag vet att det där med exemplifiering är svårt för trångsynta. "Jag gör ju aldrig så!", men att andra, inte...
-
L"Han". Jag är man och lystrar alltså till "han där!". Nej, korken var försvunnen så jag kunde inte sätta dit en kork utan att operera...
-
LLaT svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Och nu roterar inte världen runt dig & det har säkert de som bestämmer tex pantnivån tagit hänsyn till...
-
LLaT svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Skulle du köpa en sexpack kolsyrat vatten tex för säg 36:- + 48:- i pant?
-
LLaT svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Panten är ju nåt som du själv betalar vid köp & jag gissar att producenterna inte vill ha den för hög eftersom konsumenterna annars...
-
LLaT svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Men den konsumerar färre "jungfruliga" råvaror, så att dessa antingen inte förbrukas alls eller kan användas till bättre saker.
-
LLaT svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Är det ingen här som reflekterar över att det kan ha varit vilket skäl som helst att det blev en rejekt? Provade hen att sätta på en...
-
LVäckte minnen från mina första möten med en plåtsax. J-vlar vad ont det gjorde när man tog i, inte tänkte sig för för och klämde...
Bilder
Visa mer
LaT har laddat upp 81 bilder.
Filmer
LaT har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Från
- Sörmland
- Kön
- Man