Jag såg inga konstiga bilder i tråden ovan. Däremot har jag sett och det i min senaste tråd att när man lägger in en smiley, antingen denna :) eller...
Nej, jag tror inte det var Johan Glans (har googlat på bilder av honom). Den här killen var lite mer kraftig (inte tjock alls) och hade mer rödaktigt...
Är det kommuntantens egna, subjektiva tyckande? Eller har länsstyrelsen utfärdat skydd för träden? Eller står det något/är inritat i detaljplanen att...
Är du riktigt säker på att det bara en enkammarbrunn? Om man inte har sett sådana tidigare kan det framförallt på betongavskiljare vara lätt hänt att...
Måste bara berätta att på vår taklagsfest i september 2006 hade vi hyrt in tre ståuppkomiker till en förhållandevis blygsam ersättning. En av dem var...
Trevligt hus. Besiktningsprotokollet var helt okej. En del jobb får man räkna med när man köper gammalt hus. Vedpannan är 30 år, snart dags för byte....
Detta låter som en fråga/problem som inte ligger i byföreningens ansvarsområde. Det är tyvärr lätt hänt att föreningar som er lägger sig i saker man...
Men kom då ihåg att använda våtrumsfärg och inte vanlig väggfärg. Vi har vit våtrumsfärg även i vår tvättstuga, fungerar lika bra där. Du kan besöka...
Nu måste du ha skrivit lite fel. En allmänning som är kommunal ägs av kommunen och inte av en privatperson. Möjligtvis menar du skog/parkmark som ägs...
Att se huruvida ett träd är sjukt/dåligt och riskerar att falla är inget som man som lekman kan se. Lite kan man lära sig, som t.ex. att askar har en...
Jag handlar en del både på Jula och Jysk, men inte gärna rullgardiner. Har tidigare (i annat hus) haft billiga rullgardiner men om fönstret var öppet...