P
para
2 930
Poäng
1 309
Medlem i
111
Startade trådar
8 sep 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Spanar in flödet
-
Ppara svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Varför kan du inte ladda på campingsemestern då? Åker du väldigt långt eller är det nånstans där det inte finns laddare?
-
Ppara svarade i tråden OSB i källare? Hur avsluta vägg.Jag körde med 10cm stenull och murade sen upp en 70mm lecavägg innerst som putsades
-
Ppara svarade i tråden Får inte upp sängen.En kollega hade samma problem i sitt nya LB-hus och han fick ta den genom ett fönster på övervåningen istället.
-
Ppara svarade i tråden Takrosett med lampa i nyproduktion.Allt går att lösa. Vill du inte ha en synlig sladd får du fräsa in den i taket eller köpa en batterilampa.
-
Ppara svarade i tråden Ränta på ränta på månadsvis ränta?.Kanske går att räkna ut vem som har rätt? Jag har 301966kr på kontot och ska få 838kr utbetalt i ränta 31jan. Står att effektiva räntan...
-
Ppara svarade i tråden Ränta på ränta på månadsvis ränta?.Jag har månadsränta på mitt avanza-sparkonto
-
Ppara svarade i tråden Vilken elbil skall man satsa på 2024?.Hemresan landade på 1.93kWh/mil. Betydligt varmare väder. Minus 10 vid start och runt nollan hemma. Höjdskillnad på 1000m bidrar väl...
-
Ppara svarade i tråden Vilken elbil skall man satsa på 2024?.Åkte 50mil Göteborg-Hemsedal i lördags. Det var 15 minus vid start och 26 minus när vi kom fram och en lägsta temp på minus 29 runt...
Bilder
Visa mer

para har laddat upp 112 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1972-06-05 (Ålder: 51)