G
goranr
300
Poäng
169
Medlem i
46
Startade trådar
8 dec 2004
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ggoranr svarade i tråden Smällar hos grannen när jag använder vatten..Känner du till något land på jorden där det inte är så?😀
-
GSvara ordentligt eller inte alls.
-
Ggoranr svarade i tråden Avslutad: Vinn en högtryckstvätt från testet!.1. Kommer att fortsätta tvätta det som behövs som villaägare. Altan, uppfart, staket/plank, tak (med Nilfisk roof cleaner), diverse...
-
GKan bjuda på en uppdatering. Har nu haft kommunen och en byggingenjör på besök som tittat på korsningen. De konstaterade väldigt snabbt...
-
GSvaren i den här gruppen nu förtiden är som dom flesta sidor på internet, bara massa människor som vill skriva skit. Ingen idé att...
-
GGrannarna har pratat med grannen ett flertal gånger och som inte vill inse att hans beteende med att gräva ner slammet idag redan...
-
GDu får helt enkelt anta att det som står i tråden är sant, för det är det som är trådens premiss. Gillar du det inte kan du väl delta i...
-
GJag är fascinerad över tiden du tagit dig att skriva allt det här. Som jag skrev ovan, jag jobbar på min kunskap och andra kanske kan...
-
Ggoranr svarade i tråden Vad orsakar detta på dörrhandtaget och hur fixar jag det?.Borde gå bra att byta låskista. Inte jättedyr. T.ex. Biltemas...
Bilder
Visa mer
goranr har laddat upp 13 bilder.
Allmän info
- Från
- Bunkeflostrand, Malmö
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Automationsingenjör