Johan Gunverth
21 024
Poäng
11 223
Medlem i
374
Startade trådar
16 feb 2005
Senast aktiv
Självbyggare med intresse för byggnadsvårdsdetaljer
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
Johan Gunverth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ingen göteborgare som kör där det närmaste halvåret. Synd då att navigatorapparna inte är göteborgare. …men du är ju iallafall på... -
Johan Gunverth svarade i tråden Varning: AI hallucinerar referenser på Byggahus.se.Det skall naturligtvis respekteras om det visar sig användbart med en lokal AI. Vad som är intressant är ju att det är ett språk som... -
Johan Gunverth skrattade åt Dan_Johanssons inlägg i tråden Varning: AI hallucinerar referenser på Byggahus.se.Så ni är förberedda när det kommer till Sverige... -
Johan Gunverth gillade DennisCAs inlägg i tråden Varning: AI hallucinerar referenser på Byggahus.se.Det ger jag inte mitt medtyckande till gällande min info, får radera mitt konto och alla mina inlägg då. -
Johan Gunverth svarade i tråden Varning: AI hallucinerar referenser på Byggahus.se.Väldigt bra observerat av dig, Marlén! Vad ni däremot, som ägare av all information på byggahus.se, borde göra är att bygga en egen... -
Johan Gunverth gillade Redaktionens inlägg i tråden Varning: AI hallucinerar referenser på Byggahus.se.Nu har vi blivit kontaktade av tre olika företag i byggbranschen som har sökt referenser på sig själva i diverse AI-tjänster, och fått... -
Johan Gunverth gillade Cambudgies inlägg i tråden Varning: AI hallucinerar referenser på Byggahus.se.Jo, det stämmer och det är väldigt vanligt att AI hallucinerar. Jag testade att ställa samma fråga flera gånger och den gav olika... -
Johan Gunverth svarade i tråden Erfarenhet av Bertazzoni spisar?.Handlare som inte rekommenderar sina produkter lär inte få behålla jobbet. 😉 -
Johan Gunverth svarade i tråden Vattenkälla i energibrunn.Om vattenytan håller sig på den nivå du förmodar är en jetpump eller pumpautomat ett bra och prisvärt val. Djupbrunnspump kan ge högre... -
Johan Gunverth gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Så trött på materialspill/slöseri av hantverkare.Jag lägger inte ut som bortskänkes för jag förmodar att en del har lagt bevakning på "bortskänkes" oavsett vad det handlar om. Jag... -
Johan Gunverth skrattade åt pacman42s inlägg i tråden Så trött på materialspill/slöseri av hantverkare.Nu bor jag lantligt, så det finns inte sådana som försöker "pruta på gratis" här. Not: Pruta på gratis kommer från att jag tidigare... -
Johan Gunverth svarade i tråden Vatten R10 utvändig, diskmaskin R20 invändig: vilken koppling?.Du måste linda på mycket mer gängtejp på R10-gängan. Räkna med 10-15 varv. -
Johan Gunverth skrattade åt Thomas59s inlägg i tråden Obegripliga trådstarter/frågeställningar - hur svårt kan det vara?.Så här kan det se ut: Rubrik: Hjälp akut!!??!!?? Inlägg: Tänkte försöka fatta mig kort så ni slipper läsa en hel bibel, har rätt... -
Johan Gunverth svarade i tråden Tryckt virke, eller?.Kolla även att tröskeln på altandörren är ordentligt inoljad. Det är nämligen att vanligt problem att dessa läcker rakt igenom träet... -
Johan Gunverth svarade i tråden Så trött på materialspill/slöseri av hantverkare.I Göteborgstrakten har vi kommunala Återbruket, som bl.a. är kända för sitt sortiment av gamla dörrar. Åker alltid dit först för att... -
Johan Gunverth svarade i tråden Erfarenhet av Bertazzoni spisar?.Ja, du är fördomsfull. Allt är inte grannens brorsas kompis grannes rostiga Alfasud från 1980. 🇮🇹 -
Johan Gunverth svarade i tråden Glömt lock i nergrävt kabelskyddsrör.Under en bottenplatta som dessutom är lite suteräng på platsen. Har skaffat lite ”prylar” som skall kunna lossa den och sedan dra ut bakåt. -
Johan Gunverth svarade i tråden Skjuta skata?.Stämmer det. Har själv ett ”ärvt” gammalt 4,5mm luftgevär för tävling som har tillräckligt höga prestanda (12-13J med 0,5g kula) för att...
Bilder
Visa mer
Johan Gunverth har laddat upp 563 bilder.
Filmer
Visa merJohan Gunverth har laddat upp 9 filmer.
Allmän info
- Från
- Göteborg
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Teknikkonsult och utbildare