Immobil
13 976
Poäng
10 795
Medlem i
164
Startade trådar
10 okt 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Immobil svarade i tråden Amazon Sverige har slagit upp portarna....spänningen är olidlig.😉 -
Immobil svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Knappast om det är en gjutjärnsbrunn.😎 -
Immobil gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns... -
Immobil svarade i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?....under förutsättning att pantmaskinen accepterar din förpackning. -
Immobil förvånades av NyKarins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ser det här ut som en fågelholk? Jajamän! Då har jag anledning att inte tvätta bilen med högtryckstvätt på ett bra tag. Eller slipa... -
Immobil svarade i tråden PEth, vad gäller?.Bedrövligt att får gå till så! -
Immobil svarade i tråden PEth, vad gäller?.Det får vi hoppas! Myndighetsmissbruk av allra högsta grad. -
Immobil svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Vilka komponenter använde du till punktsvetsen? Kan man få se ett kopplingsschema?
Bilder
Visa mer
Immobil har laddat upp 183 bilder.
Filmer
Immobil har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Från
- Blekinge
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Fastighetstekniker