L
Lkpg73
16
Poäng
15
Medlem i
4
Startade trådar
18 jan 2004
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.Tack för konstruktivt svar! Lämnar här och kollar utanför Byggahus. Ha det fint!
-
LBH är säkert ingen bra plats att sälja arkitektritningar. Här finns mest DIY:are. Kolla facktidningar för arkitekter eller magasin för...
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.Det får seriösa köpare veta när NDA signerats och om jag väljer att sälja. Som tidigare nämnts: jag vill endast få hjälp med att veta...
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.Min arkitekt säger att hen hellre ser huset förverkligat än bara kvar i papperform. Med det sagt kanske jag ändå bygger det en dag...
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.Såklart får intresserade se ritningar efter att NDA har signerats. 😉
-
LSorry, jag missade den delen. Det är ganska vanligt att man som kund till arkitekt inte har full koll på villkoren.
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.Tack för svar! 😊
-
LProva radannonserna i detta forum.
-
LLäste du ts inlägg? Tveksamt. ”Jag har fått arkitektens godkännande att överlåta ritningarna”
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.Jag har skriftligt ok från arkitekten att sälja ritningarna och projektet. Hade inte frågat här annars. Ibland undrar jag varför en del...
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.Det är jag välmedveten om. Ritningarna är framtagna för en specifik tomt men kan naturligtvis justeras av köparen efter behov. Har...
-
LLkpg73 svarade i tråden Var kan jag sälja arkitektritningar?.
-
LLkpg73 skapade tråden Var kan jag sälja arkitektritningar? i forumet Arkitekter, Arkitektritat & Extern design.Hej, Jag har ett komplett arkitektritat modernt hus-/fritidshusprojekt som jag funderar på att sälja vidare, men bara till rätt pris...