jbr
2 279
Poäng
1 398
Medlem i
31
Startade trådar
1 jul 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
jbr svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Jag tycker även nedanstående citat förtjänar att bifogas: -
jbr svarade i tråden Plejd - vad är grejen?.Det verkar som att många återigen helt har missat det centrala i @Nissens Plejd-doktrin..? Funktioner som inte stöds av Plejd är... -
jbr svarade i tråden Hur tar man emot en hantverkare?.Jo för en grundläggande yrkesstolthet är väl inte aktuellt..? -
jbr gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Kostnad anlita elektriker Stockholm, Göteborg, Malmö + 10 städer – timpriser.Dom jag känner som äger elfirmor kör bilar som kostar sju siffror så kan ju alla dra sina egna slutsatser... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Absol Absolut! Ett företag som har ISO-certifiering för att leverera system för plaströr med därtill framtagna procedurer för... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Jag killgissar också. Jag presenterar dock inte mitt killgissande som fakta när någon frågar om råd. I diskuterande form är det givetvis... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Jag tar verkligen inte i men det verkade vara fruktlöst att nå fram utan att tydligt peka hur du envist försvarar ditt ursprungliga... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Ja det här var verkligen fascinerande. Om du verkligen var nyfiken på riktigt så hade du ju tagit reda på fakta istället för att... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Eller så läser du igen... Jag hänvisar din den återförsäljare som du själv hela tiden har refererat till och där finns inget som styrker... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Ja men alla får givetvis göra så som man själv föredrar och alla har vi väl åsikter om vad som är goda eller dumma idéer. TS startade... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Den instruktionen är givetvis korrekt. Jag opponerade mig mot: så är inte tanken att limma ett stelt rör med en flexibel slang. - Det är... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Jag vet inte om den går att limma invändigt men å andra sidan vet jag inte heller om där är någon vanlig tillämpning där behovet... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Ja precis, de kan både limmas och användas med andra typer av kopplingar. Att limma dem är en godkänd metod. Jag vet inte om dina och... -
jbr svarade i tråden Läckande koppling på rör från poolpump.Jodå, den typen av slang och hårda rör och rördelar kan kombineras hur man vill. De limmas på samma sätt. (noggrann rengöring, ej vrida... -
jbr svarade i tråden Dela rör med två grupper på samma inkommande fas.Är det i ett sådant här fall något som hindrar att man nöjer sig med en grupp (20A) och matar med 3G4 installationskabel? ...eller 3 x...
Bilder
Visa mer
jbr har laddat upp 47 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man