klaskarlsson
14 783
Poäng
8 592
Medlem i
52
Startade trådar
8 sep 2006
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
klaskarlsson gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Bygglov för gammalt "svartbygge" och nybyggnation..Jag håller med om att den gamla tillbyggnaden uteplatsen utfördes som ett bygglovsundantag om den är yngre än början av 1970-talet... -
klaskarlsson gillade Emil Olofsson1s inlägg i tråden Går det att bygga en enkel stuga för 500 tusen?.Skicka ett pm med mail om du vill ha pdf med ritningarna. -
klaskarlsson gillade Emil Olofsson1s inlägg i tråden Går det att bygga en enkel stuga för 500 tusen?.Det ska vara fullt görbart. Byggde min 30kvm förra året för ca 200k. 200mm isolering runtom, en 15kvm altan, begagnad kamin, 6st... -
klaskarlsson svarade i tråden Går det att bygga en enkel stuga för 500 tusen?.Det går absolut. Nu är det nästan 20 år sen, så priserna stiger, men min stuga byggde jag för under 300k inklusive tomt Då en Onsala... -
klaskarlsson gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Hur ska jag få ihop uteplats och trallen ??.Jag tror att ett av dina bekymmer är att du har tre olika uteplatser, men ingen av dem är egentligen ”inredd” för det utan de är öde och...
Bilder
Visa mer
klaskarlsson har laddat upp 296 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT Konsult
- Signatur
-