Hammarskallen
814
Poäng
763
Medlem i
16
Startade trådar
20 apr 2006
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Gräsfrö från Biltema dopade frön?
-
Hammarskallen svarade i tråden Dränera runt hus med 1.5tons grävmaskin.Det är ju ganska stor skillnad mellan 1,5 och 2 ton i den lilla klassen, så går du på den större så ska det väl funka. -
Hammarskallen svarade i tråden Mäklare "ljög" om godkänt avlopp?.Jag menar förstås att avloppet är godkänt från början, när anläggningen anlades. -
Hammarskallen svarade i tråden Släpvagn på budget- Neptun praktik vs Fogelsta 2270S.Fogelsta/Brenderup alla dar i veckan. -
Hammarskallen svarade i tråden Mäklare "ljög" om godkänt avlopp?.Så länge ett avlopp inte är underkänt av kommunen så är det ju godkänt, så mäklaren har inte fel per se. -
Hammarskallen svarade i tråden Prutmån vid husköp?.Tror det är enklare att förhandla till sig tillval. -
Hammarskallen svarade i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Vem av dom? -
Hammarskallen svarade i tråden Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller.Det var min första tanke också! -
Hammarskallen svarade i tråden Grannens snickare skruvat i vårt garage.Finns inga belägg för det, snarare tvärtom, ett rakt snitt får mindre yta som tar upp fukt.
Bilder
Hammarskallen har laddat upp 4 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man