Daniel_N
Aktivitet
-
Daniel_N svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Vi kör Mirka 190 mikron, köps i 1000-pack, jag tror vi köpte här: https://www.verkter.se/filter-mirka-9190169190-1000-st.html -
Daniel_N svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.haha ingen risk vi har ju skånerost:) -
Daniel_N svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.manisk rädsla förr damm/smuts. Och för att vara helt säker på att inga torkade färgflagor från kanten på burken följer med. -
Daniel_N svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jag har byggt en liten hållare för filter till att filtrera färg. -
Daniel_N svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.På det igen, med eller utan stavfel tillbaka till vad ni gjort med verktygen//mod -
Daniel_N älskade Pysslarns inlägg i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Och plötsligt blev verkstaden hälsovådlig… Och det gick fort måste jag säga! Egentligen har det väl kommit smygande en tid men för ett... -
Daniel_N svarade i tråden UJK Parf Guide System Mk II med tillbehör.fixat! -
Daniel_N svarade i tråden Tips för att bromsa trefasmotor.Angående punkt 2 så kommer man åt problemet genom att man ställer inbromsningen mjukt. -
Daniel_N svarade i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.jag har två st, en lie-nielsen i hårdmetall. Bara rak pinne. Funkar bra. Sen en accu-burr i hårdmetall med slipade faser. Super för... -
Daniel_N älskade Pysslarns inlägg i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Våren är underbar — och samtidigt…. Jag älskar verkligen att vi har årstidsväxlingar på våra breddgrader och höst och vinter är mina... -
Daniel_N gillade surriss inlägg i tråden Hur limma samman inåtgående 2:1 fönster vid ny köksinredning?.Vet inte om det är så bra idé, de är konstruerade för att vara 2+1. Kopplat med ventilation yttersta bågen. Risk att man stänger in fukt... -
Daniel_N svarade i tråden Öppet Snickeri Skåne 2026 9-10 maj.Vilken fantastisk helg! I söndags var det dags för oss att ha Öppet Snickeri. Och vilken uppslutning det blev, uppskattningsvis 50+... -
Daniel_N svarade i tråden Renovera gamla fönster.Du behöver inte oroa dig det minsta. Behovet av att arbeta in linoljefärg är väldigt överdrivet. Se tex på videos på facebookeller... -
Daniel_N svarade i tråden Limma teaktröskel?.Lita du på han Daniel_n, han har gjort det många gånger. Däremot hade jag valt ett utomhuslim pga risk för fuktig miljö. Många...
Bilder
Visa mer
Daniel_N har laddat upp 1 196 bilder.
Filmer
Visa merDaniel_N har laddat upp 23 filmer.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man