N
Nybyggerska
87
Poäng
46
Medlem i
10
Startade trådar
6 apr 2004
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
NNybyggerska gillade lbgus inlägg i tråden Bästa toaletten för fritidshuset? Här är alternativen om du saknar avlopp.När det gäller ett fritidshus som man tillbringar rätt lite tid i så tycker jag bara att det låter jobbigt att ha komplicerade/dyra...
-
NNybyggerska förvånades av lbgus inlägg i tråden Bästa toaletten för fritidshuset? Här är alternativen om du saknar avlopp.När man läser en del inlägg här slår mig tanken att det enklaste vore väl ett klassiskt utedass. Särskilt om det gäller ett fritidshus...
-
NNybyggerska skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
NNybyggerska gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
NNybyggerska svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ja, det var väl ungefär det jag skrev? Det är inte jag som tycker det är svårt att byta bank. Se ovan.
-
NVi har hela trädgården inramad med gamla lindar. Fina och överlag lättskötta träd även om det dimper ner stora grenar emellanåt. Där en...
-
NGällande Lind så ska man tänka på honungsdagg och var som står under. Mindre bra över hus, bilar och växter med luddiga blad.
-
NJag röstar för kastanj, de blommar ju också fint.
-
NSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
NNybyggerska förvånades av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
NNybyggerska svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Fadt det är det inte. Den nya banken hjälper dig. Men ja, lite pyssel stuva om Autogiro etc men vanligtvis värt det.
-
NVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
NOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
NNybyggerska gillade Willman11s inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Vi råkade ut för samma sak när vi köpte vårt hus 2018. Ingen märkbar doft vid alla besök innan tillträde men när vi flyttade in i huset...
-
NJag bruakr ju förespråka att man tar hantverkare på löpande räkning, men det förutsätter att det är hantverkare man kan lita på. Här...
-
NDetta kunde du ha undersökt innan köpet vilket gör att det blir svårt att få igenom. Vi har stött på mäklare som skriftligen påstått...
-
NDe blommar. Kan bli väldigt fint. Det räcker inte att bara riva av. Man måste gräva.
-
NNybyggerska skrattade åt Solvskaftets inlägg i tråden Målning av list, slarvigt utfört eller godkänt fackmannamässigt?.Det var bara kvartslisten längst ner det andra var väl orginallisten. Jag tycker det är bra ut. Visst det pytte lilla som krypit in...
-
NNybyggerska förvånades av Simon Nylanders inlägg i tråden Målning av list, slarvigt utfört eller godkänt fackmannamässigt?.Hej! Vi hade en målare hemma som målade om våra väggar samt bytte ut och målade in den nedersta vita listen (1x1 cm) som syns på bild...
Bilder
Nybyggerska har laddat upp 2 bilder.
Allmän info
- Från
- Göteborg o Bohuslän
- Kön
- Kvinna