P
pandy
229
Poäng
218
Medlem i
45
Startade trådar
18 jun 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ppandy svarade i tråden Fönsterparti utan bärande konstruktion.Man kan nu skönja att nocken har en svag böj. Sannolikt vinterns snölast som skapade det.
-
Ppandy svarade i tråden Fönsterparti utan bärande konstruktion.Jag gick på säljarens besiktningsman och dess överlåtelsebesiktning men betalade specifikt för en genomgång vid huset. Varkek protokoll...
-
Ppandy svarade i tråden Fönsterparti utan bärande konstruktion.Besiktningen kollar inte på konstruktionen och bärande delar, det ingår inte i deras åtagande. Det var det svar jag fick.
-
Ppandy svarade i tråden Fönsterparti utan bärande konstruktion.Vi tänker så också, skickade en reklamation till besiktningsmsnnen igår och kommer kontakta säljaren idag.
-
Ppandy svarade i tråden Fönsterparti utan bärande konstruktion.Jo, besiktning anlitad av säljaren med där vi köpte in oss och fick en genomgång av huset. Inget nämnt om att en bärande del i...
-
Ppandy svarade i tråden Fönsterparti utan bärande konstruktion.Nu med facit i hand finns det tecken på att det var fel men inte tänkte jag på att konstruktionen som håller upp takstolarna var...
-
PUpptäckte nu att vårt fönsterparti har monterats utan att bära av de kapade stående reglarna, fyra stycken. Enplanshus med källare byggt...
Bilder
pandy har laddat upp 1 bild.