TorpAnders
5 218
Poäng
2 087
Medlem i
233
Startade trådar
25 okt 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
TorpAnders svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Fyra M8, den går på utanpå blandaren med ca 5 cm -
TorpAnders svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Den tillverkade jag av en hålad plåt som låg och skräpade. Locket mot blandaren gjorde jag av en hel plåt, så grus endast i harpan... -
TorpAnders svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Slängde ihop en grusharpa, och fixar päronens grusplan. -
TorpAnders svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Synd att tråden har havererat, men så länge de inte gör något som kräver bygglovsansökan inklusive grannarnas godkännande som kan du... -
TorpAnders svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Telegrafstationen. Vi hade ingen telefon i huset när jag var liten så när farsan skulle ringa någon så blev det en tur till... -
TorpAnders svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAAHHHHH!!!! Enligt appen på väg till fel stad och län igen!!! x3!? 🤬 TROTS telefonkontakt med en människa i tisdags som lovade att... -
TorpAnders svarade i tråden Jag blir galen på min häxring!.Nu får ni ge er, fokusera på något vettigare. Jag föreslog ett väletablerat svampmedel för bekämpning i trädgården inte DDT😵💫... -
TorpAnders svarade i tråden Bara bilder, inga ord. Använd PM om ni har frågor till den som lade upp bilden..Salt är tydligen gott -
TorpAnders svarade i tråden Jag blir galen på min häxring!.Ja det är ekologisk svamp, lika farlig som bakjäst -
TorpAnders svarade i tråden Jag blir galen på min häxring!.Testa Binab t. Det ska normalt räcka med en behandling som vattnas ut. -
TorpAnders svarade i tråden Måla träpanel i badrum, vilken färg?.Linoljefärg Om det mot förmodan skulle gå in fukt i virket så kan den även ventileras ut. -
TorpAnders svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Förstärker skulle jag säga. FB är en plattform där skalan normalt är 1:1 för varje persons dumhet. (Och det räcker med råge, värre... -
TorpAnders svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Sant, som seglare och fiskare sedan barnsben så förundras man över folks brist på kunskap när det gäller framfart över utmanande vatten... -
TorpAnders svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.AI kommer att fördumma människorna punkt. Tvivlar någon på det så gå ut på slumpmässig fb grupp och läs, särskilt i de fall när där... -
TorpAnders svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Bring har haft evigheter på sig att leverera ett paket 30km !!🤬🤬 22 maj aviseras jag om att ett paket är på gång. 1 juni är det i... -
TorpAnders svarade i tråden Tråden om enbart Lymow One!.Det händer, men inte så ofta så att jag lider av det. Jag väljer till 90% att köra med den när jag är hemma. (Och jobba med annat än att... -
TorpAnders svarade i tråden Grannfastigheten ska bomma igen vår parkering/uppfart.Vad säger kommunen? Har de synpunkter på de alternativ som eventuellt finns? -
TorpAnders svarade i tråden Tråden om enbart Lymow One!.Jag såg ingen vits med kanaler då det ändå överlappar rätt naturligt de vägar den ändå skulle fått gå via kanaler. Tiden får utvisa, det... -
TorpAnders svarade i tråden Tråden om enbart Lymow One!.Över förväntan, trots en del rätt komplicerade ytor så har det fungerat väldigt bra. Jag har hittills endast skapat alla ytor genom att... -
TorpAnders svarade i tråden Förbättra wifi på gården?.Jag har en eller två byggnader som står i vägen för vissa ytor, ger en sådan manick någon signal alls runt eller igenom en konstruktion... -
TorpAnders skapade tråden Förbättra wifi på gården? i forumet Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G.Jag har ca 5500m2 trädgårdstomt/gräsmatta där jag vill förbättra mitt wifi som idag är precis på gränsen att räcka till. Routern Asus... -
TorpAnders svarade i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Me, I and my self🤣 Förklaringen till att diskussionen bara går runt runt och inte kommer någonstans. -
TorpAnders svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Gick ett varv medan kaffet rann igenom i morse och inser att det går fort, mycket har redan blommat över. Fruktträden till exempel som... -
TorpAnders svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd). -
TorpAnders svarade i tråden Momentdra med kråkfot?.Det är ju en helt annan fråga, men jag håller med vart är bilderna👀
Bilder
Visa mer
TorpAnders har laddat upp 271 bilder.
Allmän info
- Från
- Västmanland
- Kön
- Man
- Signatur
-
Slå inte jag gör så gott jag kan!