snuttjulle
6 880
Poäng
4 899
Medlem i
144
Startade trådar
31 aug 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
snuttjulle svarade i tråden Svart kabel 30cm ovan fiberkabel.Ovärdelig den dagen då man vill hitta var fibern ligger för att man ska gräva och ritningarna är borta. -
snuttjulle svarade i tråden 3 fas motor snurrar åt fel håll. symaskin syr baklänges..Är det en maskin som ev flyttas runt är en hanske av denna model perfekt då man lätt kan ändra så manskinen går åt rätt håll... -
snuttjulle svarade i tråden Gjuta över hål.Vad är det under locket? Skulle inte själv gjuta nått eget över en brunn som är djupare än 50cm då risken är för stor att någon i... -
snuttjulle svarade i tråden Koppla RJ45-vägguttag.Bra fråga. ;) Va för länge sedan jag körde nått lokalt och mitt sifferminne går inte att lita på. Och för att använda iperf3 som... -
snuttjulle svarade i tråden Sodastream small!.Har inte sökt på just denna del och känner inte igen den men då våran maskin hade en packning som gav upp kunde jag inte hitta att... -
snuttjulle svarade i tråden Koppla RJ45-vägguttag.Server sidan är enkel. Alla settings tas från clienten så länge man inte vill byta port den ska testa på. iperf3 -s (på servern) Och... -
snuttjulle svarade i tråden Varför tömmer inte tvättmaskinen?.Vissa maskiner har eget filter som går "lätt" att rensa vilket bör göras med lämpliga intrevall.
Bilder
Visa mer
snuttjulle har laddat upp 75 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man