M
MrSmith
383
Poäng
172
Medlem i
19
Startade trådar
18 maj 2012
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MMrSmith svarade i tråden Typ av värmepump i Halland.Jomen passagerna är fullt isolerade och till för att dela upp byggnaden samt skapa en underbar innergård.
-
MMrSmith svarade i tråden Typ av värmepump i Halland.På sommaren är den väldigt torr men jag tror att grundvattnet övrig tid är på ca 1,5 m djup.
-
MMrSmith svarade i tråden Typ av värmepump i Halland.Vi har så här långt ett förslag på planlösning och fasad. Men jag tänker mig att de korta passagerna (1,5-2 m) mellan huskropparna även...
-
MMrSmith svarade i tråden Typ av värmepump i Halland.Tanken finns. Tror det krävs 400 m slang som det kan bli tight att få plats med slangen samt att den då ska plöjas ner i sand. Hur bra...
-
MMrSmith svarade i tråden Typ av värmepump i Halland.Det där med skydda från salta vindar kan blir svårt. 200 m till havet. Finns här några frånluftsvärmepumpsägare med kustnära hus i...
-
MPlanerar för nytt (fritids)hus i Mellbystrand, södra Halland. Vi har fått första förslaget från arkitekten. Det blir ett enplanshus med...
-
MBra synpunkter och tankar. Det vi river och har haft i 11 år har en toalett och ett separat duschrum. Under de senaste 6 åren har vi...
-
MMrSmith skapade tråden Vad får vi inte missa vid nybyggnad av fritidshus (generationsboende)? i forumet Fritidshus.Vi ska bygga nytt fritidshus och ska träffa arkitekt om en vecka. "Vi" är föräldrar med två vuxna barn och deras familjer och önskar...
-
MMrSmith svarade i tråden Ferroamp + Home Assistant, Tips efterfrågas!.Använd första steget i denna guide. https://github.com/gustavgardesmed/home_assistant_ferroamp_husdata
Bilder

MrSmith har laddat upp 7 bilder.
Allmän info
- Från
- Jönköpings
- Kön
- Man