E
egge80
3 320
Poäng
799
Medlem i
24
Startade trådar
1 apr 2012
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Vad är detta för otyg?
-
Eegge80 svarade i tråden Montera duschvägg i sommarstugan.Montera din skena där du vill ha den , för att få den att sitta ytterligare så limmar du den med silikon dag 1 och sätter i duschdörren...
-
Eegge80 svarade i tråden Behöver ny låscylinder till min altandörr.känns rätt och riktigt
-
Eegge80 svarade i tråden Ångbroms i badrum början slut?.plast i snedtak, inget tätskikt räknas som tak , aldrig byggt för någon husleverantör som gjort nåt annat och alla gått igenom besiktning
-
Eegge80 svarade i tråden Montera takfläkt, nybörjare.Om jag skulle sätta upp den hade jag utgått ifrån att där sitter gles längs med långskarven även då en gles mittemellan två skarvar...
-
Eegge80 svarade i tråden Behöver ny låscylinder till min altandörr.en distans bara , den är bara att dra loss, ditknäppt
-
Eegge80 svarade i tråden Avslutad: Vinn ett presentkort hos jem & fix!.1. 82 butiker 2. Jag behöver sätta färg på huset men även tillvaron vilket detta presentkort kan hjälpa till med
-
Eegge80 svarade i tråden Dubbeldörrar tar i varandra, hur justera?.Det du kan prova med gångjärnen är att lossa lite på de silvriga skruven ( kvart till halvt varv,alla fyra) därefter skruva de vita...
-
Eegge80 svarade i tråden Nyinstallerad kamin och skorsten, takpannorna ser inte korrekta ut.Yrsnö är min gissning, men jag håller med ser väldigt konstig ut och funktionen oviss men är så den skall monteras, även aluduken är i...
-
Eegge80 svarade i tråden Nyinstallerad kamin och skorsten, takpannorna ser inte korrekta ut.nä men när är den monterad , detta är ganska nytt, du bör dock ha den äldre varianten som skall hindra yrsnö som stacks under plåten
-
Eegge80 svarade i tråden Nyinstallerad kamin och skorsten, takpannorna ser inte korrekta ut.Vad gäller plåten så är det en premodulskorsten och det är så här det skall vara ! I framkant sitter en butyltejp helt enligt...
-
Eegge80 svarade i tråden Isolerat om vinden. Ökad förbrukning.hur mycket isolering och vilken typ låg där innan och vilken mängd sprutades in nu? Utgår ifrån att inga andra faktorer som defekt...
-
Eegge80 svarade i tråden Är mitt avlopp/kök redo för diskmaskin eller behövs vvs.Den stora frågan är om kranen är förberedd för det, det andra är småsaker eftersom el är framdraget
Bilder
Visa mer
egge80 har laddat upp 99 bilder.
Filmer
egge80 har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Från
- halland
- Kön
- Man