F
fikonstina
237
Poäng
116
Medlem i
20
Startade trådar
31 jan 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
FSånt här gör mig så fruktansvärt upprörd, det är så utstuderat att använda något som relaterar till den döda maken för att känslorna det...
-
Ffikonstina svarade i tråden Lukt 70 tals hus, syll, asfaboard eller VAD?.Kan inte tillföra någon praktisk hjälp. Vill bara bekräfta ditt problem med lukt. Samt att din man inte känner samma lukt problem...
-
Ffikonstina svarade i tråden Ansvar för elfel i hyrd fjällstuga.Om det är en stor förmedlare så kanske de är medlemmar i Visita. De har en ansvarsnämnd som prövar tvister mellan gäster och...
-
Ffikonstina svarade i tråden Fuktskada efter diskmaskin.Ser ungefär ut som hos mig och när vår diskmaskin från 2008 läkte...
-
Ffikonstina svarade i tråden Fönster spontansprack?.Trygg Hansa godkände det som skada. Offerten från glasmästaren är på ca 13 500 kr. minus 1800 kr i självrisk och minus 2 % åldersavdrag...
-
Ffikonstina svarade i tråden Fönster spontansprack?.Jo, jag trodde först fågel innan jag såg att det var innersta rutan som gått sönder. Härdningen verkar ju hållit i 18 år men enda...
-
Ffikonstina svarade i tråden Fönster spontansprack?.Stämmer! 2008 byggdes huset. Vi flyttade hit för två år sedan.
-
Ffikonstina svarade i tråden Fönster spontansprack?.Endast tvåglas. Här är en bild närmare "epicentrum" men det syns kanske inte så bra.
-
FDet är inte en spricka, utan hela rutan har gått i "miljoner" bitar, syns på bilden i första inlägget.
-
FOm det kan gå på försäkringen eller inte kan bero på vilken version av försäkring ni har...
-
FÄr det yttre glaset 100% oskatt då? Det kan ju vara svårt att se med glas-mosaik som bakgrund. Edit / Men det borde ju glasmästaren ha...
-
FFast det är ju det innersta glaset som har gått åt pipan, vilket TS så fint redogör för i trådens första inlägg.
-
FIngen av grannarna som fixat i trädgården? Sist det hände mig var det att jag råkade skicka en sten med röjsågen.. ser lite ut som att...
-
Ffikonstina svarade i tråden Fönster spontansprack?.Yttre rutan är inte påverkad alls. Trodde vid första anblicken en fågelkrock. Inga grannar i närheten.
-
FKom hem i fredags till detta. Ingen var hemma när det hände och det trasiga är på insidan. Vi ringde en glasmästare som kom och tog ned...
Bilder
Visa mer
fikonstina har laddat upp 10 bilder.
Allmän info
- Kön
- Kvinna