FemTummar
2 323
Poäng
752
Medlem i
199
Startade trådar
3 apr 2006
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
FemTummar svarade i tråden Hur kan man fylla ut en "svacka" på ett sågbord?.Det är en bra tanke och jag har ändå planerat att ikväll använda släden jag byggt för kapning, till en kommod för handfat som jag håller... -
FemTummar svarade i tråden Hur kan man fylla ut en "svacka" på ett sågbord?.Det är mer än tre år sen, med god marginal, så tyvärr kan jag inte åberopa nån garanti. Problemet är mest märkbart när jag sågar... -
FemTummar svarade i tråden Hur kan man fylla ut en "svacka" på ett sågbord?.Det är ju en tanke... tack för tipset, ska kolla upp den möjligheten! -
FemTummar skapade tråden Hur kan man fylla ut en "svacka" på ett sågbord? i forumet Verktyg & Maskiner.Jag har insett att orsaken till att mina kapsnitt med en Bosch GTS 10 sällan blir helt 90 grader kan bero på att bordet inte är helt... -
FemTummar svarade i tråden Humorhörnan ....Jag laddade upp en lista på alla kända CPU:er till ChatGPT och gav den följande mycket mogna prompt: If I would like to wipe my ass... -
FemTummar svarade i tråden Humorhörnan ....En Blandaren till tror jag vi tål: "Fördelen med den här peruken är att nackdelen är så stor" -
FemTummar svarade i tråden Såga upp avloppsrör?.Om nån råkar hamna här kanske det kan vara kul att veta hur det gick: Efter lång tid av vånda och efterforskningar upptäckte jag längre...
Bilder
Visa mer
FemTummar har laddat upp 120 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1968-03-07 (Ålder: 58)