A
andhul0301
109
Poäng
58
Medlem i
13
Startade trådar
3 aug 2011
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Aandhul0301 svarade i tråden Vad har rörmokaren gjort?.Kanske därför han inte svarar när jag hör av mig...? Har o andra sidan inte fått någon faktura heller!!
-
AHar bara läst första meningen, men om det var bra kontakt du var ute efter skulle du anlitat en elektriker! Redigering: Har läst hela...
-
AJa det kan man undra. Kulventilen är ju kaputt och saknar delar, det måste dit en ny, eller något annat som är tätt.
-
ADet ser ju ut som en vatette kulventil som spindeln har farit av dvs det man fäster själva spaken på. Vad gjorde denna rörmockare där...
-
Aandhul0301 svarade i tråden Vad har rörmokaren gjort?.Ok! Det får jag kolla? Tack för tipset...
-
ADet ser ut som en kulventil tycker jag. Har du inget handtag nånstans till den så du kan stänga av den? Kanske bara dåligt åtdragen.
-
AHej! Jag har tyvärr råkat ut för en rörmokare som är väldigt svår att komma i kontakt med... Under vintern frös mina rör när jag var...
-
Aandhul0301 svarade i tråden Hur kontrollerar kommunen väggtjocklek?.Ja, jag tänkte ha 120mm plus 45mm. Alltså, 55mm mindre....
-
AOm du håller uppvärmt bör du ha välisolerat och vindtätt.
-
Aandhul0301 svarade i tråden Hur kontrollerar kommunen väggtjocklek?.Värmen är på 10° under vintern... Förutom när jag är här.
Bilder
andhul0301 har laddat upp 5 bilder.
Allmän info
- Från
- västra götalandslän
- Kön
- Man