IngemarB
657
Poäng
176
Medlem i
35
Startade trådar
17 jul 2011
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
IngemarB skapade tråden Hur bra är mellanstruken panel från fabrik? i forumet Färg, Måla & Tapetsera.Inser att frågan inte är helt enkel då det beror på hur fabriksmålningen är utförd. (80-100 Mikrometer säger mig nada) Vi har till... -
IngemarB svarade i tråden Problem spackla gipstak slätt.Det är svårare än man tror att spackla snyggt. Mina egna tidiga försök använde jag också för mycket spackel. Lärt mig att spackla flera... -
IngemarB gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Husdrömmar: Mästerkocken inreder råvind med proffsigt kök.Den gick för 5 250 000 kr! -
IngemarB svarade i tråden Folkbokföring kopplat till uppskovsregler.Jag har nog insett att det får bli en permanent flytt(eg folkbokföring) för när Skatteverket börja använda AI för granskning så är det... -
IngemarB svarade i tråden Precis målat klart - kom regn.Jag har som alla andra fått bakslag i form av sommarregn. Störande men har aldrig gett några problem mera än att man fått måla om... -
IngemarB svarade i tråden Husdrömmar: Mästerkocken inreder råvind med proffsigt kök.Jag räknade ihop till strax över 4 miljoner men det var nog mera en bedömning över vad som framkom. Men under begärt pris nu helt klart. -
IngemarB svarade i tråden Husdrömmar: Mästerkocken inreder råvind med proffsigt kök.Tack men jag passar 😉 Spännande att se vad slutpriset blir. Tippar inte på budgivning utan snarare nedåt. Men jag har haft fel förut.
Bilder
Visa mer
IngemarB har laddat upp 39 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man