T
trojlee
5 705
Poäng
3 164
Medlem i
550
Startade trådar
16 jan 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
TGick lös lite i sista stund på prime days, hoppas det blir bra 😅. Gamla trotjänar-dammsugaren (gas 20Lj började bli rätt sliten så...
-
THar ungefär 160 m2 gips framför mig. Så denna var jag värd. Och lite Expertskrot, det ska vara cleana hål i badrumsväggen 👍
-
TKlämde lite på denna på Beijer. Riktigt clean. Dags att byta ut TS55? Funkar även på Festools skenor som jag förstår det.
-
TDen funkar på Festool, Mafell och Makita skenor. 👍
-
TSievi har crocs liknande skor med stålhätta. Jag har ett par. De ser ut som klassiska träskor.
-
TNy EGR ventil monterad i sonens V70.
-
Ttrojlee svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. Den perfekta grillkvällen är spontan, en varm sommardag - med hela familjen. Kan inte bli bättre🤩
-
TFör en ojämn kamp mot maskrosorna så igår fick Kärchern hjälpa till att städa bort lite fluff och knoppar. Kanske gör det att dom inte...
-
TSnart dags att klä granen och griljera skinkan. Här kommer Wera kalendern 2026. 🎅🎄🎁 https://www.wera.de/en/tools/advent-calendar-2026
-
Ttrojlee svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Vart har du fyndat?Vilken modell är skruvdragaren?
-
THar blivit expert
-
Ttrojlee gillade Pysslarns inlägg i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Våren är underbar — och samtidigt…. Jag älskar verkligen att vi har årstidsväxlingar på våra breddgrader och höst och vinter är mina...
-
Ttrojlee svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Länk?
-
Ttrojlee svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Töra man handla här? https://www.edstroms.com/verktyg/produkter/spikpistol-18v-exnh18v-90md-expert/
-
TDet var en sekatör. 🙂 Bosch GGP18V-32. https://www.bosch-professional.com/se/sv/products/ggp18v-32-06008D8200 2490:- på Conrad...
-
TÄR helt ny på detta med spa. Vi har beställt ett litet mspa som rymmer 1kbm vatten. Vad ska jag köpa för att hålla en enkel rening av...
-
Ttrojlee svarade i tråden Val av hålsågset.Denna tråd var ju bara för bra. Jag har också den gråa hålsågslådan😆..men den ligger i sommarstugan nu. Gick över på en bosch-sats i...
-
TJaha, 20% rabatt? Och nu har rabatten ökat till 40%, eller blivit rabatt igen, och högre...
-
TVore väldigt tacksam om ni tar er diskussion nånannanstans då det inte är tips om verktyg till bra pris.
-
Ttrojlee svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Fjäderbrott på ett av yale låsen...
-
TJag kan INGENTING om bilar, men lyckades ändå byta vattenpumpen och termostaten på dotterns BMW 530XI. Blev så nöjd att jag direkt...
-
TInget duschskurande för mig idag, däremot andra sidan av altanväggen. Var nog dessutom första gången jag använde sticksågen jag fyndade...
-
Ttrojlee svarade i tråden Spottar lyser helt plötsligt bara svagt - felsökning.Då kan det inte ha varit en trasig spot som orsakat att samtliga spottar strulat. Känns långsökt..
-
Ttrojlee svarade i tråden Spottar lyser helt plötsligt bara svagt - felsökning.Så du körde på 230 på en uppsättning lågvoltsspottar? Tror fasen att en brann upp😆
-
Ttrojlee svarade i tråden Felaktigt monterad fotplåt - besiktning missat?.Ser ju ut på bilderna som att det sitter en plåt även under🤔eller är det jag som ser fel?
-
THoppas du har en njure kvar att sälja. 😉
-
Ttrojlee svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Undra hur kriminellt pris det blir😬😎
-
Ttrojlee svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Någon som vet när denna finns att köpa?
-
TSkrubbat duschen. Borstar från Biltema.
-
Ttrojlee svarade i tråden Spottar lyser helt plötsligt bara svagt - felsökning.En jolly maxi kan driva 5-7 sådana led spottar med 500mA så borde vara flera drivdorn och då skillr jag nog lägga en gissning på att det...
Bilder
Visa mer
trojlee har laddat upp 228 bilder.
Allmän info
- Från
- norrbotten
- Kön
- Man