R
Robert-san01
20 311
Poäng
10 270
Medlem i
96
Startade trådar
1 apr 2011
Senast aktiv
El-ingenjör som jobbar som projektör och konsult av solcellsanläggningar. Bor i villa och bygger det mesta själv.
Intressen: Intresserad av det mesta som gäller teknik och försöker komma ut på cykeln emellan åt.
Intressen: Intresserad av det mesta som gäller teknik och försöker komma ut på cykeln emellan åt.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
RRobert-san01 svarade i tråden Mörkläggnings gardiner till attefallshus.IKEA?
-
RRobert-san01 svarade i tråden Vad är det för fel på den här sågen?.Sitter klingan fast på axeln och du kan röra på klingan. Då finns ingen annan förklaring än att lagren som axeln är slut, precis som...
-
RBra! Då köper jag lecablock imorgon, i väntan på att snickaren kan göra nåt permanent och ordentligt. Puh! Vill också säga tack för...
-
RTack, det var intressant! Har inte sett något annat än jord när jag grävt i rabatten, misstänker att det är jord hela vägen ner.
-
RRobert-san01 svarade i tråden Hur stödja upp lutande mur?.Detta kanske kan ge lite ideer på hur ni kan få till en mur som står kvar. Lätt motlutande kanske måste övervägas...
-
RRobert-san01 svarade i tråden Trasig grundpelare?.I princip är det två saker som påverkar om det blir riktigt jobbigt. Krafterna uppifrån och hur stadigt stödet är. Ökar inte kraften...
-
RRobert-san01 svarade i tråden Hur stödja upp lutande mur?.Murar över 50cm brukar man förankra med geonät för att de ska klara marktryck från baksidan och inte börja luta. Vet du inte fabrikat...
-
RRobert-san01 svarade i tråden Trasig grundpelare?.Jag skulle ha satt detta högst upp på min prio lista. Men det är jag.
-
RJa eftersom det är dom som bär upp hela stugan så kan du ju tänka dig vad som kan hända. En punktering hade du nog fixar direkt. Prova...
-
Rhttps://www.ebay.de/itm/227404102092?_skw=banvel&itmmeta=01KW25PZ6Y8YWY28JGCZNN8X97&hash=item34f25739cc%3Ag%3AOrAAAOSw-0FdSu%7Er&itmprp=e...
-