K
Karriärmamman
1 087
Poäng
526
Medlem i
112
Startade trådar
23 jan 2011
Senast aktiv
Man lär så länge man lever.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
KPengarna du sparade in på att inte behöva ta dit en låssmed räcker gott och väl till en ny hylsa :) Bra jobbat!
-
KKarriärmamman svarade i tråden Provisoriska lås går inte byta tillvaka.Tackar! :-)
-
KKarriärmamman svarade i tråden Provisoriska lås går inte byta tillvaka.Nu har jag äntligen fått bort hylsan, attans vad den satt och den blev lite påvkerad. men så får det vara. Tack för alla råd.
-
KKarriärmamman svarade i tråden Provisoriska lås går inte byta tillvaka.Hej igen! Kommer inte gå att få ut silvriga höljet så det troligen sitter med en flexande sprint det med och det längst in. Eller vad...
-
KHar du otur så har de använt något olämpligt smörjmedel för att få dit hylsan. Typ diskmedel, som torkar till klister. Du borde ändå...
-
KHylsan kan sitta fastklämd mot dörren för att den inte sitter mitt i hålet. Då kan det eventuellt hjälpa att lossa skruvarna som håller...
-
KKarriärmamman svarade i tråden Provisoriska lås går inte byta tillvaka.Provar att dra igen då. sitter som berget. nästan så att den är limmad :-) Går inte ensa att snurra på den. Den på utsidan gick ju prima.
-
KJa, cylinderhylsan ska bara vara att dra ut efter att man tryckt in den lilla fjäderbelastade pinnen som man ser i din första bild. På...
-
KKarriärmamman svarade i tråden Provisoriska lås går inte byta tillvaka.exakt, men på insidan kommer jag inte åt då det silvriga höljet sitter delvis för. och jag kan inte snutta på det eller dra det utåt...
-
KKarriärmamman svarade i tråden Provisoriska lås går inte byta tillvaka.Så?
-
KDet är väldigt svårt att förstå vad bilden visar. Kanske en lite mer översiktlig bild hjälper. Edit: Japp, det hjälpte!
-
KSnickaren hjälpte mig byta låscylindrar och nu vill jag byta tillbaka. De ser felmonterade ut och sticker ut på fel sida. Lyckas få...
-
KKarriärmamman svarade i tråden Kakelval Myreshöjus 2026?.Vilka är det som ingår då? Gissar att det är från Centro? Det är det jag undrar över.
-
KNi som bygger med Myresjöhus nu eller senaste tiden, vilka kakelval har man att välja mellan?
-
KKarriärmamman gillade Pjosk75s inlägg i tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt?.Pessimisten i mig säger att den hantverkaren samarbetar med kriminella och filmar så att kommande inbrott kan planeras.
-
KKarriärmamman svarade i tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt?.Mhm, det var min tanke också
-
KKarriärmamman gillade sinuslinuss inlägg i tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt?.Du får prata med företaget som du har avtal med att de ska säga till sina anställda och/ eller underentreprenörer att respektera era...
-
KKarriärmamman svarade i tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt?.Vi har inget av värde, halvt hus efter en separation. Men får känslan av att att han drygar ut sin inkomst genom att sälja info. Eller...
-
KKarriärmamman svarade i tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt?.De visste förutsättningarna och har inte bett mig stänga av. Jag frågade om de skulle ha en byggtoa och om vi skulle prata plats. Men...
-
KKarriärmamman gillade Alfredos inlägg i tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt?.Det är väl en d-a skillnad att övervaka sitt hem mot att som inhyrd för att gräva utomhus filma uppdragsgivarens sov- och barnrum?
-
KKarriärmamman svarade i tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt?.De ser tydligt att kameran sitter där. Du menar att man har rätt att gå in i alla rum i ett hus man arbetar i? Hans jobb är att gräva...
-
KKarriärmamman skapade tråden Hantverkar kikar in i stängda rum och filmar- märkligt? i forumet Övrigt husrelaterat.Äntligen ska byggfel åtgärdas och det springer många entreprenörer och hantverkare här. Det är ett garanti-jobb så jag har inte själv...
-
KKarriärmamman svarade i tråden Fackmässigt utfört våtrum???.Vad är felet? Jag har massor med kladdkaka kring mina brunnar. Är det tätt? Får du upp hinken? Klänningen på plats? Ja inget fel.
Bilder
Visa mer
Karriärmamman har laddat upp 56 bilder.
Allmän info
- Från
- stockholm
- Kön
- Kvinna
- Sysselsättning
- jobbar med siffror