H
Henrik Sandberg
3
Poäng
2
Inlägg
15 år
Medlem i
1
Startade trådar
7 jan 2011
Blev medlem
4 dagar
Senast aktiv
Jag och min sambo ska börja bygga nytt hus i egen regi 2011.
Ska försöka göra det mesta själv, så ekologiskt och ekonom
Ska försöka göra det mesta själv, så ekologiskt och ekonom
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Driver sågverk och hyvleri. Har egen grävmaskin.