MathiasS
49 899
Poäng
34 028
Medlem i
827
Startade trådar
6 jan 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MathiasS svarade i tråden Stroppar till mediacentral."www.google.com hager mediacentral tillbehör"
-
MathiasS svarade i tråden 5G modem....utan "router".ja för LTE finns det en hel del att välja på till hyggligt rimliga priser. Men, jag har en fördelaktig position relativt närmaste mast...
-
MathiasS svarade i tråden 5G modem....utan "router".Kom just på att vi ju har prylarna "inhouse". https://cradlepoint.com/product/endpoints/w1850-series/
-
MathiasS svarade i tråden 5G modem....utan "router".japp, de har också, men 4-5tusen utan antenn.....:) Då får jag nog svälja stoltheten och sätta tejp över Nokia-loggan istället....
-
MathiasS svarade i tråden 5G modem....utan "router".ja de har, men dyyyyrt.
-
MathiasS svarade i tråden 5G modem....utan "router".Nej, detta är en helt ny installation, ingen utrustning finns idag. Men, jag vill inte ha en all-in-one-lösning utan separata enheter...
-
MathiasS svarade i tråden 5G modem....utan "router".Ja det är Fastmile-produkten jag vill ha, men inte Nokia. Montering utomhus, ethernetansluten till en edgerouter eller usg.
-
MathiasS svarade i tråden 5G modem....utan "router".Tack för tipsen, ett litet förtydligande: det är själva 4g/5g-dongeln/modemet jag letar efter, inte operatören eller tjänsten. Det jag...
-
MathiasS skapade tråden 5G modem....utan "router" i forumet Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G.Fick just höra att fiberprojektet på landstället kraschlandat så då får man börja titta på plan B, mobilt bredband. Jag vill INTE ha en...
-
MathiasS svarade i tråden Stroppar till mediacentral.https://www.elbutik.se/product.html/hager-kit-vz306?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwzZmwBhD8ARIsAH4v1gUfrS5RVnsaVpMaKwRVMAYIUDmbSLFpnC6HsrzHmO...
-
MathiasS svarade i tråden CTC eller Nibe....jag funderar lite på varför det är så viktigt att bo granne med servicegubben för värmepumpen? Den regelbundna servicen som behövs...
-
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Det finns bättre rostlösare också att använda. Spraya i flera dagar. Är du säker på att du vrider låset tillräckligt? Det låter konstigt...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kan en bärgare göra så här?.Jodå, det går rätt bra faktiskt, här är det bara kameran vid dörren som ser "för mycket" trots att alla kameror sitter på huset och är...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kan en bärgare göra så här?.Ja, så uppfattar jag det. min bedömning är dock att gubben som med bil passerade mitt hus för att blotta sig utanför förskolan längre...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kan en bärgare göra så här?.Ja så är det, men detta är relativt väl prövat idag och praxis är hyggligt tydlig i den meningen att även vi vanliga dödliga kan förstå...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kan en bärgare göra så här?.Vilket håll dörren pekar åt spelar ju iofs inte heller någon roll, det är ju vad kameran fångar på bild som är relevant.......men det...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kan en bärgare göra så här?.Nej, det är inte alls så det fungerar. Det är inte din avsikt eller vad huvudsyftet är som styr om kamerabevakningen är laglig eller...
-
MathiasS svarade i tråden Hur mäter jag modulmått på ytterdörr?.Det spelar ingen roll heller, öppna på insidan så att hålet kan mätas.
-
MathiasS svarade i tråden Hur mäter jag modulmått på ytterdörr?.Jag tror inte den är äldre än så.
-
MathiasS svarade i tråden Hur mäter jag modulmått på ytterdörr?.Den där dörren är knappast äldre än att den håller modulmått, 10x21 eller 10x22. Ta bort lister etc på insidan och mät bättre
-
MathiasS svarade i tråden Kakla källarvägg i tvättstuga - Jämna till hur?.nej det normala är nog att lägga en sträng med puts på väggen och sedan tar man vattenpasset och trycker fast avdragsbanan så den är i...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kör folk i landet och andra erfarenheter.Det stämmer inte riktigt då heller, för det finns 75000 förare med taxileg och strax under 5M bilar, men det hindrar ju inte att mixen...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kör folk i landet och andra erfarenheter.Ser man till hela riket så är det en faktor 10 färre taxibilar och i stockholm en faktor 10 fler. Någonstans stämmer väl påstående får...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kör folk i landet och andra erfarenheter.Nej exakt, det var sannolikheten för att möta en påverkad förare. Lika vanligt som att möta en taxibil, ungefär.
-
MathiasS svarade i tråden Hur kör folk i landet och andra erfarenheter.Just det. När jag tog A-behörighet så fick jag lära mig att lika ofta som jag passerar en taxibil så passerar jag också en förare som är...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kan en bärgare göra så här?.Du har fel om var man får filma. Jag får filma överallt på min villatomt ink uppfart och ytterdörr. Det räknas inte som en plats dit...
-
MathiasS svarade i tråden Hur kör folk i landet och andra erfarenheter.Sätt det i relation till att det tas 115000 nya körkort (2022) varje år. Det är en stor andel cornflakes-kort….
-
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag ville egentligen inte erkänna det men precis när jag skulle åka så blev det snöstorm här med sikt på 80 meter, så jag blev faktiskt...
Bilder
Visa mer

MathiasS har laddat upp 938 bilder.
Filmer
MathiasS har laddat upp 6 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man