MathiasS
56 819
Poäng
37 398
Inlägg
23 år
Medlem i
843
Startade trådar
6 jan 2003
Blev medlem
13 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Poolen fortsatte at dricka mer vatten än vad badmästaren tyckte var normalt, man får ju lite känsla för det där efter några år. Med en... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag fick faktiskt EN fjäder bytt på en sådan garanti. Fast jag betalade inte 8000 för att få den. Vill man ha en garanti som är värd... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag kan konstatera att för mig, hur märkligt det än låter, så är postnord det stabila alternativet. Kommer alltid på utlovat datum. Har... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Lite konstigt är det. är det ovanligt tyst i 3 minuter så reagerar man ju. Efter 10 minuter springer man runt som en yr höna och letar... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jepp, har aldrig betalat fullpris där. Jag har minne som en guldfisk men sedan 2020-2021 har det funkat på detta vis, kan jag se på... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Näe. Viaplay ingår i premiumpaketet och premiumpaketet köper man för halva priset, det verkar vara standard. Själv har jag gjort det i... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!....men låter inte 265kr per månad rätt mycket för att BARA få F1? för ett par hundringar till får man ju allentes stora paket ink... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Fan vilka billiga lösningar ni hittar på. Framkörningsavgift 20lök antar jag. Skulle vara bättre om ni kom hit med varsin spade. -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det skulle säkert gå, men om jag grävt så långt kan man nog gräva sista biten också och byta röret. Det blir en stor grop och det går... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ingen dum ide, bara dyr. :) -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jodå men riktig relining av ett rör på 38cm…..inte billigt. Och att stoppa i ett annat rör låter sig inte göras eftersom det finns... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Trippel-Gaaahh. Idag tänkte jag för första gången på 25 år att det kanske är dags att flytta till helt nytt hus eller, dra åt helvete... -
MathiasS svarade i tråden Vilket lim är bäst för att laga hoppborg/PVC-duk?.Om det är duk i PVC som ska limmas så verkar de flesta använda Plastigum 77. Innehåller mjukgörare och därför lämpligt för... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Du ska öppna in och ut helt och sedan justera den vertikala. Vattnet tar lättaste vägen men du har ju inte längre någon lätt väg….:) -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Allt bypassen ska göra är ju att fördela flödet mellan "huvudslingan" som går direkt till poolen och det du avleder mot VP. Genom att... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Varför begränsar du flödet i alla riktningar i systemet? Behovet av lägre flöde till VP är ju uppenbart, men du blockerar ju allt? -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Och vem sa att vi skulle ha samma krav på omsättning? Du missar poängen här. Jämfört med att köpa en ny pump eller dyr styrning så... -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Ja det är lite skumt det där, men statistiken är tydlig. Den enda gången jag haft närkontakt med ett annat föremål så gick det att... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Och vem sa att man skulle köra 50/50 on/off? -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Här hemma är det inte fasaden utan min fru som backar in i saker. -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Jag försöker bara hjälpa till, man vill ju inte ha på sitt samvete att inte se ett helt hus. -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Det var backvarnarens fel alltså. Eller möjligen fastighetsägarens. Fanns det ingen annan i bilen som kan beläggas med åtminstone en del... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Ja rent ekonomiskt är det bättre. Kostar nästan ingenting och kan ge samma besparing. Men, det är också så att långsammare filtrering är... -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Det är inte fyllt med propan och man ska nog inte fylla ett äldre system med Propan eftersom detta saknar sensorer för gasläckage etc...
Bilder
Visa mer
MathiasS har laddat upp 1 132 bilder.
Filmer
MathiasS har laddat upp 8 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man