MathiasS
56 798
Poäng
37 397
Inlägg
23 år
Medlem i
843
Startade trådar
6 jan 2003
Blev medlem
4 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag fick faktiskt EN fjäder bytt på en sådan garanti. Fast jag betalade inte 8000 för att få den. Vill man ha en garanti som är värd... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag kan konstatera att för mig, hur märkligt det än låter, så är postnord det stabila alternativet. Kommer alltid på utlovat datum. Har... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Lite konstigt är det. är det ovanligt tyst i 3 minuter så reagerar man ju. Efter 10 minuter springer man runt som en yr höna och letar... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jepp, har aldrig betalat fullpris där. Jag har minne som en guldfisk men sedan 2020-2021 har det funkat på detta vis, kan jag se på... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Näe. Viaplay ingår i premiumpaketet och premiumpaketet köper man för halva priset, det verkar vara standard. Själv har jag gjort det i... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!....men låter inte 265kr per månad rätt mycket för att BARA få F1? för ett par hundringar till får man ju allentes stora paket ink... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Fan vilka billiga lösningar ni hittar på. Framkörningsavgift 20lök antar jag. Skulle vara bättre om ni kom hit med varsin spade. -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det skulle säkert gå, men om jag grävt så långt kan man nog gräva sista biten också och byta röret. Det blir en stor grop och det går... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ingen dum ide, bara dyr. :) -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jodå men riktig relining av ett rör på 38cm…..inte billigt. Och att stoppa i ett annat rör låter sig inte göras eftersom det finns... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Trippel-Gaaahh. Idag tänkte jag för första gången på 25 år att det kanske är dags att flytta till helt nytt hus eller, dra åt helvete... -
MathiasS svarade i tråden Vilket lim är bäst för att laga hoppborg/PVC-duk?.Om det är duk i PVC som ska limmas så verkar de flesta använda Plastigum 77. Innehåller mjukgörare och därför lämpligt för... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Du ska öppna in och ut helt och sedan justera den vertikala. Vattnet tar lättaste vägen men du har ju inte längre någon lätt väg….:) -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Allt bypassen ska göra är ju att fördela flödet mellan "huvudslingan" som går direkt till poolen och det du avleder mot VP. Genom att... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Varför begränsar du flödet i alla riktningar i systemet? Behovet av lägre flöde till VP är ju uppenbart, men du blockerar ju allt? -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Och vem sa att vi skulle ha samma krav på omsättning? Du missar poängen här. Jämfört med att köpa en ny pump eller dyr styrning så... -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Ja det är lite skumt det där, men statistiken är tydlig. Den enda gången jag haft närkontakt med ett annat föremål så gick det att... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Och vem sa att man skulle köra 50/50 on/off? -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Här hemma är det inte fasaden utan min fru som backar in i saker. -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Jag försöker bara hjälpa till, man vill ju inte ha på sitt samvete att inte se ett helt hus. -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Det var backvarnarens fel alltså. Eller möjligen fastighetsägarens. Fanns det ingen annan i bilen som kan beläggas med åtminstone en del... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Ja rent ekonomiskt är det bättre. Kostar nästan ingenting och kan ge samma besparing. Men, det är också så att långsammare filtrering är... -
MathiasS svarade i tråden Allt om bilen.Det är inte fyllt med propan och man ska nog inte fylla ett äldre system med Propan eftersom detta saknar sensorer för gasläckage etc... -
MathiasS svarade i tråden Budgetpool - vad väljer man?.Vill man gå på djupet (låt bli) så kan du gräva i vilka komponenter (tex kompressorn) som sitter i osv, men det rimligaste är nog att...
Bilder
Visa mer
MathiasS har laddat upp 1 130 bilder.
Filmer
MathiasS har laddat upp 8 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man