M
munge
1 343
Poäng
372
Medlem i
69
Startade trådar
26 aug 2004
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Mmunge svarade i tråden Handukstorkare - optimalt placering ?.Du har väl inte så många alternativ? På den låga väggen blir det förstås inte bra. Rent generellt så är det bra om man når den lätt från...
-
Mhttps://www.lansfast.se/till-salu/villa/uppsala/uppsala/uppsala/arna-bjorkby-121/cmvilla5opdpaugugbehskk/?utm_source=hemnet&utm_medium=re...
-
Mmunge svarade i tråden Vart ska man sälja Telldus och andra 433 MHz grejor.Det är inte stekheta grejer kan jag informera om.
-
MHar byggahus skrivit nåt från redaktionen om det? Vore intressant med nån överblick och kanske relatera till hur ofta dom nämns i...
-
Mmunge svarade i tråden Gatuparkering i Stockholm. Är den här tjänsten användbar?.Snyggt om du kunde ha en färg för "Ledig plats" också! 😎
-
MRimligt beslut med tanke på hur mycket dom tar betalt för ritningarna. Om dom inte tar ansvar när det blir fel finns ingen poäng. Snart...
-
MMan får ge Byggmax en poäng för sanningsenlig reklam när de till och med i bild visar hur du banankontrollerar regeln du står i begrepp...
-
Mmunge gillade Düsseldorffs inlägg i tråden Villaägarnas försäkringar hos Söderberg & Partners - oseriöst?.Söderbergs är ett skitbolag som verkligen har bidragit till att ge försäkringsförmedlarbranschen sitt dåliga rykte.
-
MVill du såga dem på plats? För mig är det naturliga att plocka ner hyllorna.
-
MSedan jag började bojkotta amerikanska varor så har mitt lokala systembolag inte en enda produkt jag vill ha, inte ens det svenska...
-
MSka frihet verkligen behöva motiveras på detta sätt? Det finns ett egenvärde i att skala bort onödiga inskränkningar. Det handlar inte...
-
MInte om det är till fastighetsägaren.
-
MEn släkting sålde för många år sedan en fantastisk sjötomt på ca 15000 kvm vid Vänern. Ett häftigt 2.5-plans kråkslott med brutet tak...
-
MEn Blandaren till tror jag vi tål: "Fördelen med den här peruken är att nackdelen är så stor"
-
MJa
-
Mmunge svarade i tråden Hur justerar man dörr med Assa abloy gångjärn 1935-14.Jag har samma typ av gångjärn som behöver justeras. Är infästningsskruvarna = alla skruvar utom justeringsskruvarna, dvs 1-5?
-
MJag vet vad du skrev men att riva ut fullständigt fungerande isolering och betala för det är helt orimligt oberoende av pris för hur...
-
MVad skall vi tycka om? Vi vet ju inget om hur mycket el du använt och hur det skiljer sig mot tidigare år, vilken typ av elavtal du har...
Bilder
Visa mer
munge har laddat upp 49 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholms län
- Kön
- Man