M
Mattias_Edeslatt
211
Poäng
80
Medlem i
4
Startade trådar
29 okt 2006
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Hanterade profilinställningar
-
MHej! Nu är jag (äntligen 😀) klar med årets ved! Det blev till 95% vindfällen från tidigare storm(ar), mestadels gran. Får hoppas på en...
-
MMattias_Edeslatt gillade Peter_Kers inlägg i tråden Sprickor i Mexitegel efter ändringar i bärande konstruktion.Jag skulle vänt ryggen till och tittat på ett annat hus.
-
MMattias_Edeslatt gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Vedtråden för oss alla som tillverkar och eldar.Sågat upp vinterns björkgallring och några vindfällen från stormen härom månaden. Det blir nog ved så man ligger något år före...
-
MEn liten vedflo omringad av vårens vitsippor och grönskande björkar i bakgrunden. Ved och skog kan också vara en njutning.
-
MNu är jag klar för den här gången. De 2 stora asparna och jättegranen jag fällt och tagit hand om gav ca 13m3 tillskott i travarna...
-
MMattias_Edeslatt svarade i tråden Vedtråden för oss alla som tillverkar och eldar.Fin dag i skogen 👍
-
MGårdagens och dagens: kapat och klyvt högen med ”stumpar” jag hade kvar från senvinterns vedarbete. Fyllt 3 pallar med lika många kubik...
-
MDet här elementet blinkade oavbrutet med indikeringsdioden och blev bara ljummet. Dioden tändes distinkt och dimmades sedan ner till...
-
MDenna var rolig tycker jag iaf
-
MDen här pallen har varit vanskött länge. I höstas ställdes den ut för att kastas. Men så nu i vår tänkte jag att det kunde vara kul att...
-
MMattias_Edeslatt gillade Skogspromenixs inlägg i tråden Vedtråden för oss alla som tillverkar och eldar.2/3 klart
-
MKanske för mycket för fredag - men kul!
-
MMattias_Edeslatt gillade Majgårdarnas inlägg i tråden Vedtråden för oss alla som tillverkar och eldar.Nu har jag skaffat en traktor och vagn så man kanske får hem den där veden någon gång. BM 430 med en 8 tons vagn 😀 Själv är bäste dräng
-
MMattias_Edeslatt svarade i tråden Humorhörnan ....Tänkte direkt på denna spelserien, spelades mycket på Amiga 600 i början av 90-talet.
-
MNär släkten åkt hem påbörjade jag årets trave. Blev mörkt fort men några kubikmeter han jag med. Fortsättning imorgon.
-
MNu är produktionen igång...
Bilder
Visa mer
Mattias_Edeslatt har laddat upp 13 bilder.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man