Matti_75
6 250
Poäng
3 469
Medlem i
5
Startade trådar
4 jun 2010
Senast aktiv
Jag är en utbildad snickare med tre barn och fru som fått förmånen att vidare utbilda mig till platschef. På fritiden är det huset och trädgården som gäller ihop med familjen, samt speedway.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
Matti_75 svarade i tråden Radonduk och regnvatten - ett problem!?.Du ska inte göra hål i duken, skit i duken isåfall. Är en markgubbe som rekommenderade detta då dom inte har någon koll. Skulle du lämna...
-
Matti_75 svarade i tråden Kalibrera planlaser.Om dom säljer en som behöver kalibreras så kan du ta för givet att den inte visar rätt
-
Matti_75 svarade i tråden Innertak, vilket material kan det vara under takpanelen?.Planktaket sitter nog kvar men det är inte tätt så sågspån kommer att komma ner när ni river
-
Matti_75 svarade i tråden Vad kan jag sätta för material mellan isolering och takpanel?.Akustikduk är mitt tips.
-
Matti_75 svarade i tråden Innertak, vilket material kan det vara under takpanelen?.Skulle gissa på spänt papptak som var vanligt förr. Under det är det ofta ett planktak. Se upp bara så att inte sågspånet kommer ner om...
-
Matti_75 svarade i tråden Hjälp med infästning till elfa-hyllor.Sitter dom fast? Det gör inget att halsen syns då det inte är den som håller fast något
-
Matti_75 svarade i tråden Garagedörrar som skrapar i marken.Fräs ner asfalten lite
-
Matti_75 svarade i tråden Luftspalt under tak i attefallshus.Ja han har gjort helt rätt.
-
Matti_75 svarade i tråden Luftspalt under tak i attefallshus.Så länge du har luft mellan isolering och råspont är det ok. Mera luft innebär kallare råspont som i sin tur kan innebära problem
-
Matti_75 svarade i tråden Vad händer om man inte limmar linoleummatta?.Den följer med upp när du dammsuger
-
Matti_75 svarade i tråden Nexa mottagare, vad gör jag fel?.Du behöver nollan för att det ska funka. Sätt pucken i takdosan istället om du har nolla där
-