L
lbgu
6 738
Poäng
6 117
Medlem i
1
Startade trådar
17 mar 2010
Filmer
Aktivitet
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Med veterinärernas reskostnader så fanns det en friskrivning i det finstilta. Det jag tycker är oärligt är att de i sin marknadsföring...
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.De har såklart sina friskrivningar. Veterinärkostnad skulle givetvis ingå. Däremot gavs inget för restid + någon annan avgift. Kommer...
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Det där är väl standard för bolag som jobbar med försäkringsärenden. De vet vad de kan ta och kunden bryr sig inte då kunden bara...
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Du vet inte vad du pratar om. Min erfarenhet av LF är via deras helägda dotterbolag Agria. De är knappast billiga. Häst med kolik (den...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Det svaret får man bara från någon som saknar sunt förnuft ;)
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Tycker den åsikten är relativt vanlig. Se inlägg #22 i denna tråd t.ex. Ljust inställningen att man tror att försäkringsbolaget...
-
Llbgu svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Låter som du fick 'Den lille elektrikern'.
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Det är ju försäkringsbolagens marknadsföring som gjort att det är som det är. Istället för att som tidigare premiera trogna kunder med...
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Fast det svaret har väl redan getts, eller anser du den obesvarad? Så då är det väl inget problem att lite närstående frågor diskuteras...
-
Llbgu svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Sådana bolag kan ofta funka i början när det kanske var lite mer ideella krafter som drog igång det. Men ju längre tid det går desto mer...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Finns säkert någon på jorden som anser att det inte gör ont att doppa handen i kokhett vatten som liksom du skulle kräva bevis för...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Det blir bara löjligt att kräva att folk ska bevisa självklarheter. Om jag säger att det är självklart att det gör ont att sticka ner...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Om du tycker att jag har fel så kan du väl bevisa att jag har fel. Borde väl vara enkelt för en som du.. Eftersom du inte gjort det...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Ja en del verkar ju kräva någon sorts bevis för att det är så. Medan jag tycker att det är självklart. Det jag säger är att det är...
-
Llbgu svarade i tråden Polarpumpen.se, oseriös hantering.Anledningen att de är så generösa är att de tjänar så bra på försäkringen. Det är i princip aldrig ekonomiskt vettig att teckna...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Det jag reagerar mot är AMVs orimliga sätt att hantera detta. De verkar ju tycka att en arbetsmiljö där föraren orsakar någons död genom...
-
Llbgu svarade i tråden Polarpumpen.se, oseriös hantering.Är man brottsling om man bryter mot lagen? Om ja, vad gäller då om man bryter mot konsumentköplagen?
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Själv behöver jag ingen statistik för att hävda helt självklara saker. Så om du behöver det så får du leta reda på det själv. Det dör...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Trodde det var tydligt att jag menade att risken för att chauffören under en arbetsdag kör på någon under färd framåt är större än att...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Det var du som frågade om uppgiften. Så rimligtvis var det väl du som var intresserad av den. Jag har inget behov av den. Helt...
-
Llbgu svarade i tråden Hur är vattnet till gästhuset kopplat?.Jag skulle gräva en grop där inkommande kommunalt vatten går in i huset och se om jag hittade någon koppling. Borde det vara ett...
-
Llbgu svarade i tråden Borrade i eternit.Asbest är lite som Parkslide, det har skapat en skräck som inte är i någon proportion mot farligheten. De som fick allvarliga...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Ingen aning, är du intresserad av det så får du leta själv. Däremot så ifall det enda viktiga är personalens psykiska hälsa så borde det...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Samtidigt sker det mycket fler dödsolyckor när man färdas framåt. Är traumat över dessa döda mindre? Annars borde ju chaufförernas psyke...
-
Llbgu svarade i tråden Alkylatbensin istället för e85?.Blir du lika upprörd över en bilförare som kör den sträckan som du blir mot gräsklipparen? Antagligen inte, men att irritera sig på...
-
Llbgu svarade i tråden Vattenfall vill bygga nätstation på min fastighet.Det finns väl inte något vettigt skäl att tacka ja ifall det går att vägra den. Ersättningen lär vara rätt låg. I princip är det som att...
-
Llbgu svarade i tråden Vattenfall vill bygga nätstation på min fastighet.Ta reda på någon lämplig växt som är skyddsvärd och plantera den på platsen dom vill ha. Sen kan du skicka Naturvårdsverket på dem ;)...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Det ska tydligen vara något arbetsmiljöverket hittat på. Så antagligen finns det väl i någon arbetsmiljölag. Men jag har inga...
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Vanliga paket som ska levereras till dörr eller skrymmande paket som inte paketombudet kan hantera. Är det PostNord så är det om det...
-
Llbgu svarade i tråden Försvarsmaktens PFAS-utsläpp gör hus svårsålda.Med tanke på hur känt det är så lär hela området vara lte pestsmittat vilket gör att antagligen ingen vill flytta dit ifall det inte är...
Allmän info
- Kön
- Man