G
Gornor Ulragh
205
Poäng
124
Medlem i
1
Startade trådar
2 mar 2010
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
GNär är huset byggt? Är vinden inredd? Kan det inte vara en klantmanöver från när huset byggdes och du har helt enkelt inte upptäckt det...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Vad tycker ni som kan golvslipning?.Ok Ansv golvläggare skall fixa de mest framträdande skarvarna. Kommer sannolikt bli sådär. På ovanvåning skippade vi extra färg och...
-
GDe stora "huggen" i golvet är lite tråkiga, ser för djupa för att slipa bort så antigen slipa de jämna iallafall så eller laga dem genom...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Laga gammalt golv eller lägga nytt?.Hyr en golvslip och slipa av en bit och se hur det ser ut!? Hur tjock är planken? Vårat köksgolv var ca 30mm så då finns det lite att ta...
-
GOk ja det där borde man kunnat gjort bättre
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Vad tycker ni: Om Ebba Buschs bryggor?.Det verkar vara ett vettigt beslut. Båda bryggorna fanns på platsen även om de var i dåligt skick. Vi har gjort en likande visserligen...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Vad tycker ni som kan golvslipning?.Det är ju överallt typ varannan bräda. Det är ju fortfarande blött under en tunn hinna med lack, jag trodde att de skulle torka up...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Vad tycker ni som kan golvslipning?.Tack Vi fick med uv skydd, så får vi se vad det är värt! Jag har ju inte gjort ngt själv. Golvslipare till allt. Appropå utseendet...
-
GGornor Ulragh gillade Discomans inlägg i tråden 2026 PPM fonder: hur agerar och placerar ni PPM fonder ?.Man rör inte soffan
-
GGornor Ulragh gillade EttAnvändarnamns inlägg i tråden 2026 PPM fonder: hur agerar och placerar ni PPM fonder ?.100% sofa, somna om.
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Hyra bil Italien - var är minst risk att bli blåst?.Hej vet inte om jag skrivit i annan men liknande tråd. Kort berättelse. Hyrde 2 bilar till familjen i Florens. Valde dyrast : Avis. Vid...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Det ständiga ämnet Systembolaget.Absolut. Och mer öppet så blir det mer alkoholskador. Fler misshandlar , alkoholskador, etc etc. Det blir flexiblare för dig, och mer av...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Vad tycker ni som kan golvslipning?.Grymma svar. Och trevligt. Golvet är tjockt ca 28 mm kvar så det går att byta utseende igen. Att det är skav och inte perfekt passar...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Vad tycker ni som kan golvslipning?.Ja antagligen från 1920 men har samtidigt ramar runt om så jag vet inte, det brukar ju inte undergolv ha. Annars är det allm intrycket...
-
GHej Renoverar hemma. Golvsliparen har slipat av vårat furugolv och lagt vitolja sedan vit mattlack. När de lagt vitolja för att få en...
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Höjt golv, hur göra snygg tröskel?.Hur blev det? Har exakt samma situation med samma kolmårds marmor. Hur gjorde du?
-
GGornor Ulragh svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Tja Beror ju på hur ofta man tvättar och var man bor. Och om man fattar att man inte kan använda rengöringsprodukter hur som helst...
-
GTänk om du hade köpt denna beredaren på din lokala vvs butik då hade du förmodligen fått betala lite mer men du har sluppit vara för××...
-
GSom sagt min erfarenhet av bygghemma är att jag fick typ 10 olika leveransbesked, från början 2 - 5 dagar, sedan 2 v, någon dag senare...
-
GPrecis. Obefintlig kundservice är en affärside för alla varumärken i BHG-gruppen. Undvik allihop.
Bilder
Gornor Ulragh har laddat upp 8 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm