Hej!
Planerar att bygga ett Spoven från FH.
Är det någon vänlig själ som har några bilder från ett sådant bygge?

Hej Hej!
Kontakta en säljare på FH så mailar de bilder!

Svarar som föregående talare.
Ring säljaren så mailar han bilder. Jag tycker att det är lite konstigt att dom inte kan ha riktiga fotobilder på husen på hemsidan. Skulle undelätta oerhört för dom själva.

Tack för tipset!
Jag håller med,bilder skulle säkert göra livet lättare för alla :)

Hej! jag såg att det var ett tag sedan du la in ditt inlägg, men jag söker också efter bilder på spoven utan framgång. Om ni fick tag på några kanske du skulle ha lust att maila mig tillvägagångssätt, det verkar helt omöjligt mämligen!

Hälsningar
Sofia
sofiasjo@gmail.com

Vi bygger ett FH- spoven och ska flytta in sista juni. Då kommer bara nedervåningen vara klar och sen fortsätter vi med övervåningen när vi bor där. Om ni är intresserade lägg in era mailadresser här så kan jag skicka över lite bilder till er.

mvh
Lena

Kul att så många är intresserade. Ska försöka få iväg bilderna under morgondagen.

/Lena

...utanför Kalmar. Har precis stomrest huset, har alltså inga vettiga bilder.

MEN! Kan bara intyga om att vi har ett mycket bra intryck av Fiskarhedenvillan och snickaren vi har lovordar dessa hus.
Vi har ändrat mycket i planlösningen och allt verkar fungera med leverantören. De har konstruktörer som bedömer vilka ändringar som är lämpliga och vilka som inte går att genomföra. Vackert hus!!!!!!!

Jag vill jättegärna ha bilder på detta underbara hus. Grattis alla ni som bygger. Längtar tills vi också kan bygga oss ett.

Mailadress: ml79@bredband.net

En till som vore tacksam för spoven bilder. Har tagit en första kontakt med huvudkontoret, måste dock säga att dom kändes INTE säljsugna. Hur har ni blivit bemötta?
Min mejl jari@perfectaservice.se

Om den du pratade med inte vär säljsugen, ring igen och be att få prata med någon annan. Alla säljare är "egna" (återförsäljare) dvs de är inte anställda av Fiskarhedenvillan, så det verkar vara väldigt olika hur service-villiga de är. Har själv väldigt bra kontakt med vår säljare.

Vi håller på och bygger en Lövsångare och har haft kontakt med Fiskarhedens Gävlekontor, de har varit jättebra att ha och göra med.
Fiskarheden har uppdaterat sin hemsida med FOTON!!! och Prisuppgifter!!!

//Birpa

Hejsan eftersöker ochså bilder på spoven, skulle bli jättetacksam om någon har några och kan mejla dessa till mig, gärna både utvändigt och invändigt. Skulle även vara intressant at veta vad andra har betalat för byggsats och ev. tillval, även få veta hur man tänkt bygga, själv, köpt åtagande eller leja eget folk. Vi kan inte riktigt bestämma vilket som är bäst. Är lite av en kostnads fråga:) Tacksam för all information och alla råd ni kan ha.
Mvh Märta
martadahlqvist@hotmail.com

Hej Lena!
Jag skulle åxå tycka det vore trevligt med lite bilder..
Jag gillar huset, men funderar på att rita om lite invändigt.. Dessutom så tycker jag huset verkar väldigt stort. Hur många barn har ni?

MVH
lizen@telia.com

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.