Jo på gavlarna blir det på mitt hus sådär 5,5 m, o då måste man skarva. Är det bara att skarva panel mot panel, eller ska man göra en liten vinkel upp. Vill ej ha ful plåtlist på halva väggen.:)
 
S
blir bäst vinkel upp. grundmåla ändarna.
visst menar du längdskarv?
du har låt säga 2 meters panel och dom ska bli 5,5
 
Ja längdskarv, ok tack, har fråga flera härekring utan att de kunnat svara, men nu vet jag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.