3 020 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Induktionshäll
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
De flesta köksskåp har en bit av stommen ovanför luckan/lådan, har du tänkt på det? Kanske det ger mer avstånd...
En (1) cm tjock bänkskiva?
Går det? Vi har en Siemens-häll, de brukar kunna ligga i skåp med översta lådan kvar, men då är ju skivan i regel >3 cm tjock.
/Ulle
/Ulle
Vad är den bänkskivan gjord av? Tycker min bänkskiva på 3cm känns oroväckande tunn runt just hällen och diskhon.. Det är ju oftast bara typ 5cm kvar framför och bakom hällen... Annars går det väl att endast sätta dit en lådfront ?!angelikaj skrev:
Klicka här för att svara