Någon som vet någon induktionshäll som inte är så hög( runt 4cm)? Vi vill använda en bänkskiva som endast är 1cm tjock och vi vill inte skippa lådan under hällen
 
De flesta köksskåp har en bit av stommen ovanför luckan/lådan, har du tänkt på det? Kanske det ger mer avstånd...
 
En (1) cm tjock bänkskiva? :o Går det? Vi har en Siemens-häll, de brukar kunna ligga i skåp med översta lådan kvar, men då är ju skivan i regel >3 cm tjock.
/Ulle
 
angelikaj skrev:
Någon som vet någon induktionshäll som inte är så hög( runt 4cm)? Vi vill använda en bänkskiva som endast är 1cm tjock och vi vill inte skippa lådan under hällen
Vad är den bänkskivan gjord av? Tycker min bänkskiva på 3cm känns oroväckande tunn runt just hällen och diskhon.. Det är ju oftast bara typ 5cm kvar framför och bakom hällen... Annars går det väl att endast sätta dit en lådfront ?!
 
Det var en massiv laminat. nu fick vi ta en sten på 3cm istallet som är slipad
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.