Äsch, det var inget. Dom jag menade är ju av aluminium men vad är det fel på aluminium, skit samma som plast.
Det slamrar och min fru hatar ljudet av metall mot metall.
Finns det inga indelare i plast någonstans eller vanliga bestickfack i plast för 80-skåp? Ska det vara så svårt att få tag på?
Det slamrar och min fru hatar ljudet av metall mot metall.
Finns det inga indelare i plast någonstans eller vanliga bestickfack i plast för 80-skåp? Ska det vara så svårt att få tag på?
Nu "slamrar" ju inte aluminium såsom riktig metall, och det finns som synes ingen botten utan där lägger man en gummimatta!
Nåja, lycka till med att hitta ett förlegat bestickfack i plast........
Det verkar bra, men vart hittar du inredning till 80-breda lådor?
Hoppsan! Fick gå upp och kolla i mina 80-lådor eftersom vi HAR plastlådor där och då kom jag på att jag satt två smalare lådor brevid varandra... Ja, det funkade ju lika bra! (sorry, ibland är jag en sån guldfisk!)
Vad ni än gör - köp inte IKEAs lådindelning i aluminium för att ha som besticklådor. Det var det ABSOLUT sämsta råd jag fått på IKEA. Besticken glider bara under indelningen och hamnar huller om buller hela tiden.
Vad ni än gör - köp inte IKEAs lådindelning i aluminium för att ha som besticklådor. Det var det ABSOLUT sämsta råd jag fått på IKEA. Besticken glider bara under indelningen och hamnar huller om buller hela tiden.
Håller med om att dom är totalt värdelösa för bestick och knivar. Men för resterande redskap som vispar, stekspadar och sånt är dom jättebra. Har en 80-låda med allt sånt i och det blir väldigt bra översikt. Mkt nöjd