Hej,

Jag undrar om det är lika vanligt idag som det var för 20 år sedan att ha bidé i badrummet?

/Magnus
 
Defenitivt inte! Vet inte många som sätter in bidé, men har man barn är det ju egentligen ganska praktiskt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.