M Magnyz #1 Medlem · Stockholm · 64 inlägg 30 jul 2003 21:22 Magnyz Medlem Stockholm 64 inlägg 30 jul 2003 21:22 #1 Hej, Jag undrar om det är lika vanligt idag som det var för 20 år sedan att ha bidé i badrummet? /Magnus
Hej, Jag undrar om det är lika vanligt idag som det var för 20 år sedan att ha bidé i badrummet? /Magnus
B buffy #2 Medlem · 107 inlägg 30 jul 2003 21:48 buffy Medlem 107 inlägg 30 jul 2003 21:48 #2 Defenitivt inte! Vet inte många som sätter in bidé, men har man barn är det ju egentligen ganska praktiskt.
Defenitivt inte! Vet inte många som sätter in bidé, men har man barn är det ju egentligen ganska praktiskt.
B BAS #3 Medlem · 2 092 inlägg 8 aug 2003 08:35 BAS Medlem 2 092 inlägg 8 aug 2003 08:35 #3 Gurra har det: http://www.ab-gustavsberg.com/ Välj exempelvis den svenska flaggan. Gå in på Produkter=>Bideer
Gurra har det: http://www.ab-gustavsberg.com/ Välj exempelvis den svenska flaggan. Gå in på Produkter=>Bideer