Vi skall fixa till vårt badrum. Duschutrymmet vill vi gränsa av med glastegel. Måste man gjuta golvet för att det skall kunna bära upp teglet, eller räcker det att regla ordentligt?
Den är inte så tung.Själv har jag "limmat" den på vanl, trägolv på 195x45.Inga problem.
den är 2.5m hög.Längs ner vid golvet har jag en kant av 45x45 som jag kaklat in med golv mosaik+ silikon.För att det skulle hålla tätt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.