Nu kom jag på att väggen bastår an glas, kakel o betong.En gipsplatta ska limmas på.Men med vad då?
PL400, cascos superlimer,klonkerlim???DEt ska dessutom funka som utfyllnadsmat 1-3mm.

Save me!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.