Vi har isolerat invändigt en vägg och satt upp ett fönster.
Träpanel, vindpapp, träreglar och 150 mm stenull, plast och gipsskivor.
Nu har vi ångrat oss och vill sätta upp ytterliggare en 45:a stenullisolering.
Kan vi regla direkt på gipsskivan och isolera och sätta ytterliggare gipsskivor.